Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChladná ona
Výběr: Kid_A
06. 04. 2004
13
0
8575
Autor
Craerassy
Když nenacházíš to
co zahřálo by srdce
ztuhlé chladem
pak asi teplo
na tomto místě není
Pak hledej dál
co hřeje
vezmi to z jiné ženy
Vracej se ke mně
když bude příliš horko
bys srdce svoje zchladil
a až ti bude zima
je čas
aby ses zahřát
v náruč tu teplou
k své jiné ženě vrátil
Nemohu držet silou
co stále uniká mi
nemohu nutit postát
ve sněhu pod nohami
Však pokud srdce tvé
je tím co brání mi
jít k tobě
zahoď je
a budeme stát
jen
my dva proti sobě
zzzzzima :o) ale kdyz mi bude prilis horko, nemuzu k tobe. by ses rozpustila :o)
dismorphia
19. 04. 2004
Nezdá...dis, já nečekám, že nepochopíš právě ty to, co já píšu..jsi velmi vnímavá..čtu i kritiky pod jinými dílky, malinko se učím poznávat ty, co mi uvíznou v paměti:-)
U tebe pobudu vždycky ráda :))
Neblázni, proč hned úvahy, nemyslím, že by jsi hrála pořád stejnou písničku, jen by to chtělo jaksi lehce vybrousit a diamant by byl na světě, že :))))
možná to mohlo být lepší (vždycky může, že ;-), ale mně se to docela líbí, včetně té pasáže, kterou zmiňovala Rowena - myslím, že jí rozumím a i když by to bez ní neztratilo srozumitelnost, trochu by jí to možná ubralo...
...jen je tam příliš mnoho "když, však, co..."
*
Chrouste, jen žádné výmluvy...i genteleman jako Ty má city...samozřejmě ke mně.::-))))
Máš tam překlepy, trdlíku chroustíku...něžná lepota jsi chtěla napsat..:-))))
Hele, nezapřádej se do hovorů o tom, kdo jsi..mohl bys zůstat nepoznán a zapomenut..:-))))
Elyn, pochop mě, ano? Nechci, aby to bylo bráno jako vulgarita. To ne. Slibuji, že to příští a další už nikdy nesmáznu, ale tohle bylo z mé strany vypuštění páry a nebylo fér to dávat sem.
Chrouste, Tvá neskromnost je do nebe volající. Ty teď víno a po smrti očistec...-)))
cože?
to byl povzdech kategorie MIMO... a nějak se to zatoulalo do tvých úplně jiných myšlenkových pochodů - nehodící se škrtněte - zdá se, že každá mluvíme na jiné téma :)
líbí se mi, ale místy jsou slovní obraty super a místy to mírně zaskřípe, ale celkově *T
už to řekli přede mnou...těžko soudit myšlenky
ale můžeme soudit aspoň toho, kdo je sem nacpal ! :-)))
Takže : ještě jednou a uvidíš !! :-))
Ženy nemají rády skromné muže, ale chrousti by skromní být měli..jsou malí, moc nesežerou, krovky mají jedny na celej život....:-))))
Jsem ráda, že ses zastavila, Morney..já Ti nějak obrnkávám pořád tu stejnou dokola...musím se dát na úvahy třeba...jo..to bude vončo..:-)))
Nějaký epos o krásném, inteligentním a charismatickém muži ??
Ach, těch už o mně bylo napsáno ...no, přečtu si to, to víš, že jo ...co mám s Tebou dělat ....:-))
Místy moc. Pasáži:
bys srdce svoje zchladil
a až ti bude zima
je čas
aby ses zahřát
v náruč tu teplou
k své jiné ženě vrátil
příliš nerozumím - přijde mi nejslabší. Domnívám se, že by vůbec nemusela být - a srozumitelnosti by to neuškodilo. Jinak zní tak nějak velebně - líbí se mi melodie, je to chytlavý textík.
sleeping - díky za upozornění, máš pravdu, já si toho předtím vůbec nevšimla.:-)
Rowi, díky za zastavení...já nějak jen cítila potřebu něco říct a asi to mělo ještě uzrát..:-)
Mně přijde tak, že je hodně určená na přednes ... ani nevím až po kolikátém čtení jsem se jí naučil přednášet ... a řeknu ti, že mít ještě k tomu ženský hlas, byl by to zážitek!:-)*
Skutečně až mrazí...taková svatební košile…ovšem tady se odhazuje dokonce i srdce…
TIP…a díky!
Miss_Moody
06. 04. 2004Zamračený_mnich
06. 04. 2004
Chlad, zima...trošku sem se zamotal, ale konec rozmotal. Dík za avi na zrcadle a prosim doporučit ňákou Tvou na to téma.
Chrouste, to je tou láskou, co ke mně cítíš..budu Ti muset pomoci znovu najít objektivní posudek..:-))))