Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekostelník od minoritů
Výběr: drfaust
07. 04. 2004
20
0
7359
Autor
sjuuu
kostelník od minoritů
nekoná co konat má
vzbuďte město padá tma
drží na posledním nýtu
nekoná co konat má
vzbuďte město padá tma
drží na posledním nýtu
Ta tma, jež světla pohltila
z čela již vlasy
zčesala si.
...a jitro nové síly sbírá,
paprsky Slunce chystá asi.
:)*
jo, kdybych takhle psal nalitej, tak se asi budu opíjet každý večer ;-))
*
No tisíckrát lepší než moje opilecké pokusy... a vysvětlivky mě dosti pobavily. :)
:-)
vzal kostelník nýtovačku
a s ní sjuuu na tancovačku
pak nýtují oblohu
v kostelnickém brlohu......................sonett t*
Tak jsem se dopracoval až sem... většinou si celkem mile u Tebe počtu, ale tohle je nádhera!
*
V podnapilém stavu
musíš ztratit hlavu!
A pak psát jak blázen...
Je hřích to neudělat.
OFICIÁLNÍ VYSVĚTLIVKY
(vysvětlivky básním zrovna nesluší, ale vona tohle ani báseň nejni, tož si poslužte:)
courajíc cestou z knajpy (viz opilá) nočním brnem (viz město), natrefila jsem na ouplněk (viz nýt) a zakusila menší stíhu (viz padá tma). kostelníka (viz kostelník) jsem tam vrazila do počtu, ale když už tam teda je, měl by zvonit jak vo život (viz vzbuďte město), páč živelní pohroma je na spadnutí.
tak.
a slibuju, že už nikdy nebudu psát opilá.
ty vysvětlifky jsou sak*a dřina.
pře100 děkuji všem výše a případně též níže přítomným za účast. z.
he he he - mělas štěstí, že je úplněk a že ti na něm tma zůstala držet ... to jednou Křemílka a Vochomůrku ta tma ale opravdu pohltila ... ale to byla taková ta tma, co přichází od lesa ... v Brně ti to ale stejně nehrozí, protože nad ním furt září hvězdy jak sedmikrásky ... :-)
Brand_new_apathetic_jingo
08. 04. 2004
Fotr: U minoritů v Brně ho určitě maj ... ale určitě malýho. Ale jinak pjekný, ne?
sprostej_fotr
07. 04. 2004Brand_new_apathetic_jingo
07. 04. 2004
zvonit by měl na poplach, kůže líná!
(a já myslela, kdovíjak to není doslovné...)