Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ lásky
07. 04. 2004
1
0
3598
Autor
Marketka_16
Jak žít jsem si vzpomněla,
milovat už umím,
láska tvá mě probudila
darovaná květina zachránila.
Ze spánku probuzení
ze smrti záchrana,
už nic jak dřív není -
kapka rosy k zemi padá.
Noc už není strašně dlouhá,
život není prázdný,
ze smrti vykoupení,
k životu probuzení.
Ptám se: "miluješ mě"?
Úsměvem odpovíš.
Už nic není jako dřív,
a ty to víš...
P_P: sorry, občas se stane :)
... nicméně, tohle je o lásce... a já jsem mluvila o tomhle případě :o)
johanne> v poho + zpátky k tematu .. :-)
mmm - myslím .. :-)
Třeba smyšlená postava Tom může vědět, že holky, co moc pijou a choděj moc často na různý nevázaný akce ( .. ) pro něj, jako nekonečnýho romantika & introverta, může znamenat jedině trápení a proto se vyhýbá prostředím, kde by na takovéhle slečny mohl narazit. Nemusí to dělat proto, že někdy ňákou takovou miloval. Dělá to proto, že se to stalo jeho kamarádovi a stačí mu to.
Jasně - může se stát, že se do ňáký takový zamiluje a - třeba se mu ji i povede změnit, nebo se změní on a nebo se nezmění nic a on bude třeba jen pomáhat bezdomovcům, myslet na ní a třeba někdy ňákýmu malýmu klukovi poví, co se mu vlastně stalo a on si to nebude muset zkusit sám .. hm ? :-)
jo takhle... Láska vs láska :)
fajn, hezký vysvětlování, v tomhle máš pravdu, já taky nechodím do technařskejch klubů :))))
johanne> Ne všechno jde a ne všechno chceme prožít na vlastní kůži...:-)
P_P: myslím, že v tomhle případě je lepší zůstat individualistou a prožít si to sám :))
to je jen další z věcí, který maj význam pro autora a možná pro toho, komu je dílko adresována, ale jinak veškerá hodnota... ehm, no vskutku nic moc
Milý to sice je, ale každopádně mně to přijde tak, řekněme, kostrbaté...rýmy mi to vyloženě kazí...
Je to milé, trošku (trošku víc?) naivní a upřímné a krásňoučké a mě se to líbí :-)
TIP + klub
No, kdybych dostal něco takovýho od svojí holky, asi bych se hodně topil v rozpacích... není tu někde něco jako antitip? :(