Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se- li
08. 04. 2004
6
0
6794
Autor
drfaust
- li
Bylo li někde
není
li
a je rez
a popel je
a hvězdy sešly uvězněny
do prázdných dveří
- zapomněny
a není
jen bylo
to
ve věžích krásti srdce němé
je zoufalosti z prázdna
za dost touze učiněno
jen bylo
a nikde žádné potom
jen prach
a vítr v korunách
a není
jen bylo
kde bylo svírá strach
Don´t_worry
09. 04. 2004
fauste - todle pro radost? To sis nadělil k Velkýmu pátku? :)
mně se to líbí...
.. a hvězdy sešly uvězněny
a tak...
:) *
jestli ona se Růženka neřídí spíš prologem nežli dílem :)
Ano tohle pro radost... je to sice o smutku, ale to není pro mne podstatné... pro mne je podstatná hra s jazykem...
tohle je taková celanovsko-šiktancovská variace...
teda spíš pokus o ni...
el. možná jsou figury, které jsou růžence neprohlédnutelné... a předpokládám, že báseň je naprosot bezobsažná...
a s tím pátkem máš pravdu... původně jsem chtěl pro radaost psát o tom, jak zabili beránka:)
a nikde žádné potom - jo, Šiktanc z toho vystrkuje růžky..;)
pro mě jsou tam prostě obrázky, pocity... na malém prostoru a svižné.. za tip mi to stojí...
:)
(nezabíjej beránky:).. Co takhle velkopáteční bdění? Co se tak jednomu honí hlavou, když ..;)
hele já na toho beránka ještě nemám materiál, ale mám tenhle nápad... on je sice trochu jejtej... minimálně mým básníkem z nejoblíbenějších: Janem Zahradníčkem... ale téma je stejně dobrý... až mi to uzraje, tak to bude... tohle je dobrá téma a nechtěl bych to odfláknout... taky mám představu o větším básnickým celku...
jo, Zahradníček.. mně se vybaví La Saletta...:)
Klid, já si počkám a budu dost zvědavá :)
zkusím si přečíst nějaký básničky od někoho slavnýho... když to teda všichni všude vidíte... a nebo ne, aspoň mám radost ze SVÝHO objevování... ;-)