Dneska jsem ji recitovala- jako první (z několika)- a schválně. .-) Poznávám ji po názvu, mam lehce v hlavě, nezapomínám.
(děkuju)
sid, a, koukám, zase výletník....? .-)
dávám do Nejoblíbenějších....
Prostě máš svůj styl a ten mě baví. Jasně, že kolikrát nepochopím co máš na mysli, ale to je mi šumec. Jde mi o to, jak to beru já a to je asi nej přístup k literatuře. A kruci, dochází víno. A je dobře, že zpětně nemažeš.
hele vis co je zvlastni, ze jako sou to takovy.. ohlizeni se.. kdyz dostanu "krtiiku" k necemu starymu, tak si to prectu, at vim, na co lidi reagujou.. k cemu to pisou.. a pak si uvedomim, ze to psala ja, ze se to fakt stalo, ze je to odzity..
a nekdy sem rada, ze je to pryc
a mam chut to smazat, aby se veci nevytahovaly na svetlo.. a byly.. zasunuty, zapomenuty
neni to podlejzani.. sem rada za zajem
tva vydrz je obdivuhodna.. zacinas me zajimat:)))
Co Ti tak ještě napsat, no líbí no, radši toho pro dnešek nechám ať to nevypadá, že podlejzám:)
kerou?
a diky za zastaveni....
hm.. je takova.. apaticka
nebo mozna tohle zpusobilo vsechny ty dalsi stny, jak to nazyvas...
dekuju za zastaveni, si mila
tak...tohle je fakt krásný! a smutný, no, to sem psát nemusím...
jo ale přece ještě něco - zdá se mi, že z týhle netrčí tolik ostnů, bodláků a vůbec všechno to ostrý, co jsem našla zatím v každý Tvý básni...a tím na mě působí ještě smutněji.
(něco ve smyslu, že už ani nepomůže rvát se a řvát)
oblíbená
sid píše krásný básně.... :-))
tahle je pro mě nezapomenutelná..... -V-
tip+oblíbená+kdybych byl redaktor tak dám výběr:)
poklona
S třesoucí se myší v ruce dávám tip :o))
krasny slova.. dekuju za ne
rozervaně uhlazená něha zašitá někde za jizvou ...
*
mluvíš příliš v hádankách- aspoň na mě... :-)
Líbí se mi 'úsměvy v balíčku zubních nítí'. Připomělo mi to uzlové písmo, obsahující tolik neznámých sdělení (která se možná týkala... - ale to už zas někam utíkám. Je to jen moje vina?)
ááávi.......... :-) Když vidím název, vím už, co se za ním skrývá.......
Líbí jenom od "znovu poražená..." po "...kurevsky rozlámaná" a ještě teda prolog...
###
i to je něldy cíc wež jen tak,.... děkuju
proč ne i kritiky k ostatním? sem ráda za jakejkoli názor....
každopádně děsně moc děkuju, žes mi ob+ětoval kus svýho času....díky
a nedá si pokoj a nedá.)))))
dík.)
Zvláštní. I já mám takový dům, kde bydlím navzdory tomu, že už jsem se snažila tolikrát utéct jinam.
já tam naštěstí nebydlím.. jen sem tam trávila nejhezčí prázdninový chvíle dosavadního života....
Ani já v tom domě nebydlím. Ale zůstala jsem tam cítit, v záclonách, jak ty říkáš.
Vždy přecházím kolem, vlastně bez dechu se snažím proběhnout, ale něco mě k němu váže..a vázat bude, i když už budu chodit o berlích.
přesně.....někdy jsem jako blázen... schválně, i když to nemám po cestě, přes to náměstí jdu a zpomaluju, kdybych ho náhodou potkala... ale pak zase zrychluju, abych ho náhodou nepotkala... šílený.. a přitom už tolik jiných možností..
Díváš se taky do oken? Co kdyby, náhodou, projde, ani ne...
A pak...ten dům tam bude napořád, i když už on ne.
Tihle domovní kluci mají něco do sebe.
A drží se a nepustí.
Každý má někoho, na koho musí trpět.
jo... většinou má otevřený okno...
ty jo asi sem úchylná:)
Myslím, že spíš každý potřebuje někoho, pro koho by trpěl.
Je to dobré a ten záver tam sedí....Páči sa mi to.Hermann tipp
zuz... dík:)
WiruZ + dis.. taky díky:)
vyborny a za zadny vyrazy se nemusis omlouvat:))) t
M_M... dyť víš.
Evička..díky
Milly... to nemusí, neměň názor podle ostatních:)
Tibeťanka.. není zač, ono někdy jedno povzbuzení dokáže dělat divy.. teda aspoň u mě:)
Vissel.. děkuji za moc moc překrásnou kritiku.. až se mi zamlžily oči... bolí. Děkuji.
2Milly & sidonia:
"s třesoucí se krabičkou v ruce" tak tohle je poezie
"s krabičkou v třesoucí se ruce" a tohle je próza, klišé, nuda, fuj.
to na úvod.
Je to vážně dost dobrý. :-)
A nejvíc oceňuji, že na takové mnöžství slov jsem nenašel nic zbytečného. Toho si cením!!
Ošklivé slovo, ale úderně na místě.
tip.
jéžiš, vás tu je, to sem nečekala... děkuji všem moc moc tak celkově:) a teď pár díků mimo..:)
Tibe'tanka.. tak ať to brzo přejde, takovýhle války bývají na nic:(
Milly & Besuhoff..... taky mi přijde lepší ta varianta, kterou jsem napsala, než ta navrhovaná tebou, Milly. Každopádně si vážím tvého názoru a děkuji ti za něj.
Besuhoff... díky moc za tak krásnou kritiku, potěšils mě děsně moc, díky:)
angelik... díky:) Sem myslela, že už nic nenapíšeš..ani jestli se to líbí, ani jestli ti to přijde jako kec:) Díky:)
Ta třesoucí se krabička se začíná líbit i mně... :o)
sidonia: díky za povzbuzení, teď to snad půjde rychlejc
Přetéká smutek, naštvanost..... a silný vnitřní boj....
klub a tip
Spíš vlastně možná na koberci na záchodě
kde jsem pak pokaždý plakala
s třesoucí se krabičkou cigaret v ruce
hm
možná právě tam jsem ukryla své city..
dostala mě...
kurevsky pitomí jaro...kurevsky smutný osudy....
t
Já bych tam dala spíš "s krabičkou cigaret v třesoucí se ruce"
....zas mi to něco připomíná.....víc nevím............. *
Je to smutné, ale na mě zapůsobil ten prolog.;o)*t
čtivé
vlastně je to dobrý*
Je to moc silné a dobré. Na druhou stranu v tom cítím ten příšerný hnus a smutek... dostala mě, možná proto, že jsem nedávno taky jednu válku málem nepřežila. Vlastně si ještě pořád lížu rány...
*t*i*p*