Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŘeč vnitřního soudce
14. 04. 2004
5
1
9562
Autor
Milly
Proč se zabíjíš?
Nedáváš lásku
jiným
ani sobě!
Děláš zase to
o čem víš jistě,
že Ti nejvíc škodí...
Nezasloužíš slitování!
Trest smrti
je pro Tebe
až příliš mírný...
Dostaneš: ke hnátu kouli vršení strachů,
do huby dusivý roubík tísně,
navrch kol zápěstí pouta zvyku.
A nyní:
Do žaláře osamělosti
a
depresí
s Tebou!
1 názor
Ty to máš v Nejoblíbenějších!!! To se mi ještě snad nepřihodilo...... :o)))
K Vánocům jsem včera dostala 4 dohody, už čtu............ :-)
Zdravím Tě!
stříbrné_volvo_APS_03_24
02. 12. 2005
ee, Soudce je sadista, Oběť je duševní masochista- viz 4 dohody..
bohužel, VELKÝ Soudce
ááá pozor don miguel ruiz :-) strašně mě sere, že nejsem doma a nemohla jsem zajít na Lávku - na Duška ve čtyřech dohodách... vidělas?
ne, o co šlo? Nějaká hra?Duška- toho moderátora, to by mě asi moc nemrzelo.....
ale čtyři dohody znáš, ne?
jestli jo tak jen info... tu knihu vydalo nakladatelství pragma - majitel je můj dobrý známý... a jeho přítelem je i jaroslav dušek (ano onen i moderátor, jinak vynikající člověk...) a právě tuto knihu převedl na divadlo - hrálo se to asi před rokem v klubu lávka v pragu... teď už je to zřejmě pasé...
Ty znáš Duška? Já ho viděla jen jak uváděl Českýho lva- to se mi vůbec nelíbilo...
Jo, tovíže je znám, bohužel prozatím mám přečtený a doma jen "lásku, vztahy a přátelství"- chci si je pořídit všechny i pracovní knihu.
Tak už se to asi nehraje, no..
jen moc nechápu, jak se může hrát takový pojednání jako divadlo.., já viděla (slyšela)v Lyře Pragensis "Cestu pokojného bojovníka"- čtený, ale úžasný, daleko větší zážitek, než když čte člověk sám.
dušek je můj vzor, jeho schopnost totální improvizace je nepopsatelná - a setkání s ním jsou vždy neopakovatelná... kdybys viděla někdy Duškova představení, tak se rozplyneš, jako jsem se poprvé a poté vždy rozplynula já - divadlo Vizita - naprostá improvizace - dokonalost sama - čerpání z přítomného okamžiku, úchvatnost každého slova -supr...
a jinak hrál v Divokejch včelách, Horem pádem, Želary a teď nevim co ještě - jen vim, že až zas na chvilku přijedu domů, tak bude premiéra Švankmajerova novýho filmu, kde je Jarda hlavním protagonistou - už se těším, je fakt úžasnej...
a láska, vztahy, přátelství je taky supr knížka...
to zkus! budeš ať tak či onak určitě překvapena... umění improvizace je jedinečné a notně musí oslovit každého účastníka - otáztkou je zda positivně či negativně...
Craerassy, opravdu, jinak než upřímně a podle momentálních pocitů moc nepíšu...
Jinak, já měla takovou radost, když jsem dostala 2 stejný hrnečky s pomněnkama, jak se mně bude krásně zvát lidi na popíjení čaje... :-) díky.......
Milly..
lidé se tváří tajemně
očima uhýbají
pohledy oblékají
do zimního oblečení
ty...noha přes nohu
u čaje svého klidně
nabízíš upřímné posezení...:-)
tip
A ten strach? A tíseň? Tohle je Písmák? Brrr, sem asi přestanu chodit... I když, je to zvyk :)...
Ale houbeles! ;-)
Strach a tíseň z učení a z toho, že se neučím a jsem místo toho na Písmáku..
To je úplně jednoduchý- seděla jsem takhle na Písmákovi ;-) (místo toho abych se učila na zkoušky)- a věděla jsem, že si tím hodně škodím (a taky- je to zvyk)
Dost by mě zajímalo, co tě přimělo tohle napsat? Je to děsivý...ale fakt...
jo neco tak pochmurneho me bere
zvlaste
Dostaneš: ke hnátu kouli vršení strachů,
do huby roubík tísně,
navrch kol zápěstí pouta zvyku
nejak mi to sedlo T