Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSporný důkaz/II/04
16. 04. 2004
2
0
2863
Autor
naeternis
sporný důkaz/II/04
Jsem,
tak jako za oknem
den za dnem sněží.
Jsem,
a když to nedokážu,
uvěříte - jenom stěží.
Ven,
z téhleté hladomorny
na housle už marš umím hrát.
O důkaz prosím,
třeba i sporný,
kdo naučí mě - milovat?
Buublinka> :-)
( to jen abych Tě pozlobil :-))
Leenai> Promiň - nebudeme ..
Právě se mi to hrozně moc líbí. "podle mě aspoň"
Dokonce žádné špatné rýmy nevidím. (teoretička nejsem, nebudu, nechci)
Krásná.
Petře_Pane, děkuju za avi, jsem ráda, že jsem si znovu početla, že jsem opět našla. Reagovat až tolik nebudeme.
Čte se pěkně, ale - jak nastínila bublinka, ty rýmy nic moc.. Mi se ani ten závěr moc nelíbí - čtivý jo - ale - ten smysl a češtinářskost tak trochu po ledě se plácající - podle mě aspoň ..
Leenai> Dobře, že's nezaklubovala - žádné děti, miloučkýho taky nic moc & k zbytku už co jsem napsal - nicméně - tady upozorním, že pokud budeš chtít, jednou za čas, řekněme do měsíce jednou? si můžeš zařadit co chceš, jen pro to, že chceš slyšet názory ostatních, protože si myslíš, že si to dílko zaslouží .. :-)
BTW - před Tebou tady byla Terezka, takže tvoje obavy byly rozhodně podložené
Jej, to už je dávno, co sem tady byla...a už se mi to teda nelíbí vůbec :-/
to je opravdu krásné... pořád se ale bojím přidávat do klubu, takže akorát avi... uvidíme, třeba mě vyplísní... ale tebe určitě ne... TIP! :)
chikvadrat
14. 06. 2004
ono to není špatný - dokonce se mi líbí, věřím, že někdo jiný se v ní rád pošťourá a najde chybu v rýmech apod.; já nepotřebuji*