Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSup a supka
15. 04. 2004
4
8
3751
Autor
MKbaby
Nasupeně supí supka,
zmizela jí jednohubka.
Kdo jí sváču slup?
Nasupenej sup!
8 názorů
No jo, ale to má být samice od supa. To by pak museli být sub a subka :-)
soustružník
29. 05. 2014místo supka bych dal subka
to by si skusil nejaky sup siahnut mi na jednohubku, ech:)
K poezii - pre mna musi byt v prvom rade zrozumitelna a ked ma rymy, je to super...volne verse na mna posobia skor ako lyrizovana proza.
Dobre rymy kde-kto nevytvori, sklanam sa pred velikanmi nasej, ci svetovej poezie, ktori sa "nehanbili" za zrozumitelnu poeziu a to im to rymovalo, jedna basen:)
Michelle d´Estrees
04. 08. 2011
Já nemám umělecké ambice, já se jen bavím. Na rozdíl od některých autorů na Písmáku, kteří se berou děsně vážně :)
Moc mne baví, když takový autor po ploše divoce rozhází naprosto nesmyslné bláboly, které se navíc ani nerýmují, a ostatní, tj. členové jeho fun-clubu, mu takové údajně poetické veledílo strašně chválí. Čím rozházenější forma a čím nesmyslnější obsah "básní", tím víc si pak autor váží sám sebe, dost často pak takové považování jeho osoby vyžaduje i od ostatních. A tím zasvěcenější literární kritiky děl ostatních autorů pak píše :)