Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHigh
16. 04. 2004
4
1
2799
Autor
Chick
...
KONOPÍ VÁM NEDÁVÁ KŘÍDLA, JEN SCHOPNOST LÉTAT...
chick
1 názor
rOhLiK_s_parkem
27. 02. 2005
ANo, jaxi tě pamatuji na kyberně, tento citát plně vystihuje tvoji dušičku... :-) Pozdravuj, pokud tam ještě jsi.. Guma.
ježto ortodoxní příznivec žití v realitě (narozdíl od žití v halucinacích, opicích apod.) jsem patrně nepochopil, tak nebudu psát více, snad jen, že konopí je výborným výrobním materiálem obuvi a dobře se uplatňuje i ve stavebnictví. Jinde nedoporučuji :)
_Birkoff_ : hmm, schade no a my se všici tak moc těšili:(((( ale tak to snad vyjde příště...
víš já jsem měla ráda toho člověka před tím, ne tohohle, terým jsi se stal... Veselý a pravdivý. Ale teď nevím co je pravda a co lež. Kdy přastáváš hrát to své věčné divadlo a kdy jsi skutečný. A poslední dobou jsi pouze herec. A já chtěla přítele ne divadelní figurínu! Hra co se pořád opakuje začíná nudit a já to samé nedokážu sledovat...proč nejsi jako dřív? Co tě změnilo? pátrala bych po tvé duši a vrátila Ti jí ale stojí to teda za to?
Ne bohuzel:( je ze mě ta stejná osoba která přemýšlí nad světem a neuspokojuje se tím že svět se pořád otačí. Nic se mnou není. Nikdo mě zatím nepochopil. Upřípmně je mi to líto, leč věz že já tě mám rád hrozně moc i když ty ne:) A to hlavně z toho duvodu že MAS SVUJ NAZOR jestli me rada nemas nebut me je to fuk...
(kratce odpovězeno)
TO BEUTY...ani ne spíš je to takový pokus o obranu před sofisty.Příkladově Stvn mé dílo kritizoval a když sme se hadali informoval mě maly princ od antone saint exuperiho je ubohá knížka pro děti kde moudrosti nadzbit moc není...
a co se tyče citátu...tak věz že o smylování není
hmmm... Zajímavé, stává se z Tebe nová osoba? Která začíná přemýšlet nad světem a nespokojí se s tím, že se s ním svět pouze otáčí? Co je s Tebou? Přestávám Tě chápat a přestávám Tě mít ráda...
sleeping:nepíše se náhodou "smilování"?
Chiku,sem ráda že konečeně napsal.a citát je dobrej, akorát eště dodám:létájí naše smysly,a votom to je...