Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seGesto z rytmu
17. 04. 2004
4
0
8182
Autor
Zamračený_mnich
Gesto z rytmu
Jó, rytmy...
Ze tmy
pohanských ženských duší,
co neví nic
jen všechno tuší
… nikdy mi nešly
taneční už vůbec ne
i s rytmy tohohle světa jsem ve věčným boji,
tak co po mně můžeš ještě chtít?
Být trošku z rytmu je koneckonců můj věčný úděl, no ne?
Ty nevíš? Básničky trousíš, ženské duše dojímáš a nevíš??? Spláčeš jednou jistě - a dlužno dodat, že asi nejen ty.
Zamračený_mnich
22. 05. 2005
To je teda kalamita učiněná, mnichu :o))) - z toho se jen tak tvůj nosík nevylíže (stejně nemá jazyk). Možná by to vyřešila návštěva zpovědnice - když už ne nos, teda duši bys tam občerstvit mohl. A na nosík chladivý náčinek a ono to půjde časem se i bez bolesti vysmrkat, až nad těmi výsledky zapláčeš.
Zamračený_mnich
22. 05. 2005
co když ti pohanské bosorky učarují v odměnu za to, co o ženách píšeš? Pak budeš bloudit světem i vlastní duší a breviář ti nepomůže, i kdyby sis v něm mniší nos utopil nadobro a na věky věkův amen.
;o)
Zamračený_mnich
22. 05. 2004
Mnich: Tak to by možná ten záchod zvládl, ale bůhví kde lítá. Než uteče stínu, budu mít nohu v pohodě, mám takový dojem.
Jo a jinak, jsem nezapomněla, vím, že ti dlužím někde nějakou odpověď, ale totálně teď nic nestíhám.
Zamračený_mnich
14. 05. 2004
romi napsala, že "se to zpívá" ne že ona, takže by to mělo být v poho - nebo aspoň - já v to doufám a věřím - málokdo tady zná Petra Pana...
.....úplně omylem jsem se dostala na nějaký šílený stránky a tak jsem to sem obšlehla, protože mi to tu v tu chvíli tak nějak sedlo, nic víc, nic míň.....fakt netancuju po večerech u ohníčku a nezpívám si ptákoviny...
člověk aby tu radši mlčel :-)))
Zamračený_mnich: Jo, vykolejená jsem, ale ze zafačovanýho kotníku, Petr Pan mě naposledy zdvihl ze židle v nějakých sedmi letech :-)))
Petr_Pan: ....ale jestli jsi takovej frajer a přiletíš oknem, abys mě posadil na záchod, páč jsem s tím kotníkem fakt nemožná, tak okamžitě měním názor :-)))
dílko je spíš blbůstka než cokoliv jiného - nelíbí... Sačí? :-)
romi> Jakákoliv formulka zpívaná v překladu je hodně slabý odvar - originál je originál - žel - magičtí vidláci mají nepřekonatelnou tohu po autosugesci a tak - psichice to pomůže a hlasivká ve většině případů neuber, tak proč ne :-))
Neber si to nijak osobně - prostě mi takovéhle věci vadí :-)
Zamračený_mnich
05. 05. 2004
tak to neumím, ale poprosím nějakou kočku, jestli by ho nechtěla přimňouknout, jo? :-)))
Nebo ti půjčím toho, co mi sedí na hrbu, jestli je to s myškama akutní :-)))
Já v tom tu hudbu z Bertramky neslyším..buď jsem hluchá, nebo nějak z rytmu vezdejšího světce.
Zamračený_mnich
29. 04. 2004
mnichu, to víš...ze života zvířat..a Kryton je, jak se zdá, děsný zvíře:-)))
...ženské tušení je mnohdy daleko sympatičtější, inspirující a půvabnější, než otravný mužský vědění...stejně všichni vědí h...., jen snad je na tom světě půvabné, kterak každý ví to svoje jiné, načež se vzájemně lidé a muži a ženy, tak bych řekla, doplňují a ten svět se nám před očima tak sám harmonizuje, když i muži jsou ochotni přistoupit na to, že pouze tuší a že ty jejich věčné pravdy jsou ženám i jim samotným vlastně pro kočku, no ne?:-)
Zamračený_mnich
28. 04. 2004
decka, to o tech psech je nejlepsi :o) to by si zaslouzilo vlastni dilko :o)
Zamračený_mnich
28. 04. 2004
cece, ja vtipnosti neumim. a navic mi to ani neprislusi. zkus rict derovi, pac on je jaxitaxi tatikem :o)
Zamračený_mnich
28. 04. 2004Zamračený_mnich
28. 04. 2004
mnich a Kryton..hele, vy dva..klidně napíšu o svádění psa a sexu v psím útulku..pche...
když jsem byla v útulku
zavřená pro potulku
zajiskřilo přes dvě klece
s čoklem v kotci vedle wécé
statnej chlupáč tenhle vlčák
v barytonu on měl vrčák
pak za dobré chování
taky díky hárání
došlo při čištění klecí
ke spojení našich věcí:-)))
Co já vím, jsem jenom holka....
....ale tuším....ááá zatraceně :-)))
"Kruh bílý svítí v zemi, postavy nahé krouží kolem. Kadidlo stoupá k nebi. Kužel síly roste kvapem. tanec, zpěv, vše jemně zní, čarodějky kouzlí - sní." // jsem teď našla, zpívá se to prý při rituálu Vyvolání kuželu síly....
Zamračený_mnich
25. 04. 2004
:-)
nazdar mnichu
gestor pychu
umíš příjmout
do kožichu ?
cítím tu tmu
z algorytmů
návštěvnice
střílí svíce ?
tvoje kutna
hrubý plášť
dívku sputná
tvoje zášť ?
hlasy lidské
hlasy psí
jídlo v miske
přeplav Styx
snad ti stačí
že se mračíš
napříč světem
IQ značíš ?
něco k tobě
ale mám
nechceš tip ?
já ti ho dám ! .................................sonett*
Zamračený_mnich
24. 04. 2004
Ze tmy
pohanských ženských duší,
co neví nic
jen všechno tuší
to sluší *
jenom by mě zajímalo, jestli jakože všechny ženy....nebo.....,ale co, to je fuk :-)))
Blackcurrent
22. 04. 2004Zamračený_mnich
22. 04. 2004
Tady se učí štěkat?? Přivedu svého psa a uvidíte, jak se správně štěká...hafinky haaaaf...:-))))
Zamračený_mnich
18. 04. 2004Zamračený_mnich
18. 04. 2004Zamračený_mnich
18. 04. 2004
To se pleteš
mnichu
ňafá kvůli čichu
ucítí a štěkne
být kozou
tak mekne:-))
Zamračený_mnich
18. 04. 2004Zamračený_mnich
18. 04. 2004
já mohu jen strhnout
do horoucích pekel
a to by jistě
ctihodný muž nechtěl)))
Zamračený_mnich
18. 04. 2004
No vidíš..nástrahy čekají všude...proto přitáhni pláštík blíž k tělu a neprotiv se svému pánu.-))
Zamračený_mnich
18. 04. 2004Zamračený_mnich
17. 04. 2004
Vies, ten tvoj muzsko-mnissky sovinizmus voci zenam ma trochu rozculuje. :-)
dismorphia
17. 04. 2004Zamračený_mnich
17. 04. 2004Zamračený_mnich
17. 04. 2004dismorphia
17. 04. 2004dismorphia
17. 04. 2004dismorphia
17. 04. 2004Zamračený_mnich
17. 04. 2004
Ze tmy... atd.
Tam to vidim a je to v kazdom tvojom dielku. :-)
Taky nejaky naznak.
Ak mas problem, kludne sa mi vyspovedaj. :-)
dismorphia
17. 04. 2004dismorphia
17. 04. 2004Zamračený_mnich
17. 04. 2004
Cmuki je anjel, to si urcite postrehol. ;o)
A ani ja ju nezlobim, iba sem-tam. :-))
A neverim mnisskym talarom, takze aj keby som mala problem, nevyspovedam sa - lichotnik, diky. :-)
dismorphia
17. 04. 2004Zamračený_mnich
17. 04. 2004
V talaroch je skryte prokleti, vlastne prekliatie. :-) To nevies? :-) Este stale ta tato hra aj po tych stovkach rokov nepesla? Alebo to si nebol ty? Pamat mi pre tu rieku zabudnutia, ktorou vzdy musim prejst, prilis nesluzi. :-))
:) pamtauju si tu kritiku...;)
Kdyby neměla ten konec (no ne?)... je lepší...;)