pane bože, to je odborníků --- už asi tuším proč je dnes tak málo hezkejch a kvalitních básní o něčem... mám pocit že člověk teprve s nabytými zkušenostmi pochopí a docení
"Zlo odtéká a já stojím tu před tebou nahá, čistá a zproštěná viny!!!!..."
Už pro tutou pouhou větu je krásná…
TIP…a díky!
no...až na ten překlep... tedy :
Už pro tuto pouhou větu je krásná...!
I deprese mají nádech poetiky, tak kam jsi jí dala?
Večné volanie o lásku. Večný boj dobra a zla, pokoja a nepokoja.
Žena sa odovzdáva, muž prijíma.........
Obaja sú v láske...Krásne myšlienky, len čo je pravda..
Chcel by som, aby mi niektoré dievča toto napísalo.....Hermann tip
mno, zajímavý úkaz, jak hafo lidí vstupuje na Písmák s poidobnou tématikou anžto co je to láska, proč láska, komu láska a tak. Nelze Ti upřít aspoń pokus o originální formu, ovšem souhlasím s Elyn. Na podobné věco jsem dřív posílal POF - ech si je pro sebe, jejich publikování ven je k ničemu, protože takovéhle věci mají hodnotu jen pro pisatele.
Ju? ;o)
m.
Pochopit člověk může, ale milovat proto nezačne- jestli nemiluje už teď...
Tvrdé...
však bez hodnoty literární...
již napsali jiní.....
laska = silenstvi. tot dukaz :o)
I křičet je někdy třeba...Rozumím...Ale opravdu bych tomu neříkal báseň...
sorry, ale tohle je jak z uruguayský telenovely
Já bych nebyla zas tak tvrdá, piš klidně dál...ono to jednou půjde... mě to taky zatim nejde a pořád v sobě hledam to "něco" co by tam mělo být,.... určitě to půjde... drřim palce...Nic
ach bože...
holka,když máš depku,radši nepiš..nebo nepiš vůbec..
poryv lásky bez nadsázky....
ale no tak.... vim, co cítíš... mě tahle slova v záchvatu deprese napadají taky, ale možná by sis to měla nechat v srdíčku, jen těžko to může někdo pochopit......
* Miluj, ale nepros o lásku* Goethe
Nico: Proč Goetha, když máme podobný citát od "naší" Boženy Němcové? :o)
O lásku nebudu prosit nikoho, ani své vlastní dítě ne.
Vidim v tom nepatrný rozdíl :-)
Ten první je takový trpitelský, kdežto ten tvůj jaksi chladný..:-)) ale moc dobrý :) je to iba muj pocit:))
Nico: Přesně tak. A ještě jeden rozdíl, Boženka taky nemluvila o potřebě lásky z naší strany, kdežto Goethe ano. ;o)
Dero: hlavně, že si rozumíme.... btw, díky, tenhle citát si budu pamatovat :-)
Nico: Hlavně že si rozumíme. ;o) Nejni zač, já se oháním citáty na každém kroku ... ;o)
asi je to tím, že víc svých pocitů dokážu vyjádřit psaním než je vyslovit. každý v duchu někdy prosíme sebe,své přátele nějakého boha, ale nikdy bychom to nevyslovili nahlas..jsou to jen pocity a skrytá touha
To možná, ale je to výkřik bez literární hodnoty a ne báseň lyrická nerýmovaná...
Záhadná, nechceš se radi neveřejně vyzpovídat? Ujmu se toho úkolu, budeš-li chtít.