Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdyž sex, tak SEX!
Autor
Matylda
KDYŽ SEX, TAK SEX!
Ve spoustě mužů je dodnes zakořeněna hloupá myšlenka, že proto, aby dostali ženu do postele je třeba předstírat lásku.
Je rozdíl chtít s někým chodit, protože nám jako člověk imponuje, a chtít se s někým je
n vyspat.Také chceme prožívat nevázaný bouřlivý sex, okořeněný tím, že se neznáme, že už se neuvidíme, nebo až se potkáme na chodbě, jen se slušně pozdravíme. Jako pan Zdráhal z pátého a jako paní Horáková ze třetího patra.
Nebuďte novodobými “Valmonty”.
Ušetřete nás, prosím, v současné době romantických představení!
Ta jsou omluvitelná jen jste-li singl a vaše představy o životě směřují k hledání partnerky.
Pokud jste zadaní nebo žijete sami pro sebe, je to hanebné.
Šíp Amorův může pochopitelně zasáhnout kdykoliv. Stane se, že jsme s někým prožili nezávazný flirt a zjistíme, že se jedná o osudový vztah.
Budiž.
Změnami rosteme.
Za nejhorší považuji, nemá-li muž dostatek šarmu, aby ženu nalákal na prožití příjemných nezávazných intimních hrátek, a proto volí cestu sice klasickou ale dnes již překonanou . Začne tím, že předstírá, že je zamilován. Pozor “zamilován”, ne okouzlen s představou si užít. V tom je rozdíl.
Někteří citově promiskuitní muži za to ale snad ani nemohou. Milují totiž každou ženu, s kterou se chtějí vyspat. A ve chvíli dobývání jsou o tom i přesvědčeni.
Vysoce hodnotím frajery, kteří dokážou s vtipem o kýžené požádat, tvářit se tak, aby žena vytušila, že to bude stát za to, a že to zůstane jen mezi nimi. Tady a teď. Ber nebo nech být. A bývají téměř vždy vyslyšeni. Ano slyšíte dobře!
Toužíme být na rovinu požádány!
Když nám stojíte za to. A když přesto odmítneme? Áčkový muž se usměje a odchází středem. Může to zkusit kdykoliv později znovu. A když ne, ví, že svým vkusným návrhem ženu potěšil.
Málokteří z vás, pánové, ovšem umí požádat s noblesou.
Stávalo se mi jako studentce, že jsem často slyšela v metru syknutí z poza sloupu : Pojď si za........ a pod. Tak takhle asi ne. To ponecháme v kategorii páté cenové skupiny, a o té řeč není.
Srozuměným zkušeným jedincům často stačí pohled z očí do očí, aby oba pochopili o co může jít. Pak téměř není třeba slov.
A když to nestačí?
Pak :
Co nedělat?
Nekupujte nám květiny, nepište básně, nenoste čtyřlístky, kamínky pro štěstí, neplánujte s námi děti, dovolenou, koberec a výlet do Karlových Varů.
A už vůbec nám při tom neříkejte, že nás milujete. Že vám vaše žena nerozumí.
To nás totiž při flirtu VŮBEC nezajímá.
Všímáme si jaké máte ruce, jiskru v oku, jestli máte čisté boty a zevnějšek. Jestli nám voníte, jestli nás dokážete rozesmát....
Když v nás váš projev vyvolá myšlenku :”S tím bych si to ráda aspoň jednou zkusila”, máte vyhráno.
Neříkejte, že nám zavoláte.
Co dělat ?
Buďte vkusní. Platí to ve všem i ve vyjadřování.
Pozvěte nás na kávu, či večeři.
Lichoťte nám. Jaké máme oči, ústa, tělo. Přiznejte se, že po nás toužíte. Že si s vámi užijeme. Že jste diskrétní.
Pochvalte svou manželku, či partnerku nebo o nich pomlčte.
Dárky pouze spontán
ně a neplýtvat, jsou zavádějící. Ale v rozumné míře podnětné.Následující není třeba ani vyslovovat, ty vnímavé to vycítí mezi řádky, třeba při vašem líčení odchytu motýlů v jižní Americe nebo při lovu ryb na Sázavě.
Zaobaleně zdůrazněte, že nejvyšší metou sympatií mezi mužem a ženou je sex.
Vědecky je dokázané, že člověk je tvor polygamní.
Ti nejzajímavější jedinci by si měli předat příjemné genetické informace navíc, nad společenský “plán”.
Používejte prezervativ. V blízkém vztahu je to věc důvěry, při flirtu věc nezodpovědnosti.
Buďte přiměřeně cyničtí.
Nemalujte nám to.
Labilnější jedinci chtějí nejen získat fyzické, podle typu ženy někdy i duševní potěšení, ale chtějí uloupit duši. To by mělo být při flirtu trestné. Tím nám totiž nejvíc ubližujete. Tím, že se tváříte, že s námi chodíte, a přitom s námi jen občas souložíte. Netvařte se tak, nepředstírejte. My to opravdu uneseme. Ta co to neunese je jen mužská ješitnost.
Stane se, že přes všechny výše popsané férové praktiky, se do vás některé z nás přesto zamilují. V takovém případě bereme riziko zlomeného srdce na sebe. Je fajn, když si v koutku duše můžeme říct : “ Nevyšlo to, ale aspoň mi nekrmil uši”.
Vím o čem hovořím.
Dva příklady za vše.
1.
Poznala jsem fajn člověka. Postupem času spadal do kategorie “příjemný kamarád”. Stačilo mi to. Jemu ne. Chtěl víc.
Veršoval, nosil květiny, dárečky, plánoval romantické výlety a dlouze a smutně na mně při dialogu hleděl. Rozuměla jsem si s ním “lidsky” .
Jedna by neřekla, že má doma “vzornou ro
dinu”.Vyspala jsem se s ním poprvé tak trochu ze soucitu, ne z náhlého popudu vášně, abych mu udělala radost. Svoji roli zamilovaného studentíka s rudýma ušima hrál skvěle. Podlehla jsem pocitu, že mne snad OPRAVDU MILUJE!
Chyba lávky. Byl to lupič duší!
Jakmile tu mou urval, odpadl.
Ublížil mi tím.
Ještě dnes se mi dělá nevolno, spatřím-li ho jak “krmí uši” jakési naivce.
Tak tohle už nebrat!!!
Definice : Velká citová loupež a mizerný sex.
2.
Také ženatý.
Manželka příjemná, přitažlivá, inteligentní, to také boduje. Nebaví mě být s někým, kdo má doma chudinku, kterou ve dvaceti přivedl do jiného stavu a už mu “zbyla”.
Výchozí bod : solidní hráči. Mají doma to své jisté a chtějí ještě nějakou chuťovku navíc.
Zajiskření při prvním obchodním jednání.
Pak let
mé významné pohledy ve společnosti.Další obchodní jednání a pozvání na večeři – decentní, přesto jednoznačnou formou.
Tohle je člověk, který ví co chce a dokáže si o to říct. A také to dostane.
Skvělý sex.
Ještě několikrát repete.
Potřeba poznání oboustranně uspokojena.
Pokračování možné, ale ne nutné.
Ráda ho potkám a vždy mám příjemný pocit.
Jsme SOLIDNÍ HRÁČI.
Definice : Příjemný férový nezávazný sex.
Takže :
Když si chcete užít, “dejte nám za uši” ! Netvařte se, že jde o lásku. Také si chceme užít bez sentimentu. City si šetřete pro “vážnou známost”.