Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKámen u dna
Výběr: Elyn, Print, sleeping_beauty, drfaust, dream
23. 04. 2004
18
0
10065
Autor
Marthin
Něco mu kroužilo kolem uší
chvílemi jezdilo od prstů
do tmy.
Neměl rád zbytečné masakry,
tak cíleně vzdělával zdi,
věštil z proleženin.
Vpodvečer mu z nich služka
odnášela spaní.
Asi i věřil
jak si tak protkával plasty
s minulostí.
Jenže sítě nevnímal
na to se nehodil
žádný z jeho hrdinů.
Nakreslil kolem domu hráz,
do oken vyvěsil záclony
a byl si jistý,
že nikdo nepřijde,
že nikdo.
Don´t_worry
15. 10. 2005
Přesně, jsme líní se vracet a proto taky ta redakce..chce to čas..
A..tohleto mi nedělej...co když zpychnu?:-)
Napadlo mi, třebas je to úhlem pohledu..podobným ne-li stejným..
:) nezpychneš... myslím, že ne :)
jo, je-li to až tak .. pak je "jednodušší" vidět, ale...
kdo to má v sobě, prozradí se, ať píše jakým chce stylem...a v jakém chce úhlu...třebas i uhlem :)
:)
a čtu to zase jinak...
já myslím, že kdyby se jiná tvoje tak vydala do rukou kritikům (ale už by mi to tak trochu přišlo jako svatokrádež..)..tak se výběry hrnou, ale jsme líní kolikrát číst a vidět obrazy..Ale nakonec, kdo chce, zastaví se, kdo ne..sám se vlastně šidí...
dneska vidím zase maličko jinak...
kreslit hráz, jako kreslit magický kruh..
a tak..třeba..
:)
Může to být prožitostí, ty ostatní nejsou jen ze mě, ale proč se ostatní nezdají se neptej..to musíš jinde..:-)
..snad nejsem dost rovný nebo zbytečně mlžím? Nezdá se mi a ani klišoviny tam zas tolik nevidím...ale co já můžu, že jo, nestrannost mi chybí..:-)
Díky za kritiku a vadit mi nebude nic..akorát se teď stydím, protože už jsem dlouho nic nezaklubil..
Teď mi napadlo...četl jsem na Liteře Tvůj Workshop a musím říct, že jsem tu básničku četl úplně jinak. A v tom to možná je..o čem píšu já, Tě třeba až tak nebere, takže se tam(nebo někoho) nenajdeš..
Tím ale nechci říct, že by se mi Pocta nelíbila..naopak, úžas..:-)
Z toho mám taky někdy strach, ale když ono mi to takhle sedí..kdybys mě znala blíž, viděla bys, že tohle jsem prostě já...málo slov, samý náznaky..
Ale kdož ví co bude zítra?:-) Kdo může po třech letech psaní říct, -Jo, to je ono, takhle už furt-? Si myslím, že jednou trefa a pak zas jinde...
Jo, máme to rozdílně, ale Tě mám takovou rád a vím též, že všechny okolnosti proč seš taková nejsou fajn...Bych řek, že to píšu já, je tak trochu do vlastní kapsy, zatímco Ty se to snažíš rozprostřít a takový psaní chce odvahu vydat se ze všeho..já se spíš schovávám.
A proto taky nerad diskutuju..:-) Si toho važ..;-)
Brou noc:-)
já z té básně nemám moc čitelný pocity, já fakt nevim, přečtu asi později..
Tvoje obraty jsou opravdu obdivuhodné a neotřelé, líbí se mi, jak píšeš....od začátku do konce...t*
Craerassy:To zdůvodnění jsem si vyžádal já, tak ji, prosím, nekamenuj:-)
Marthine, kdepak, já Elyn nekamenuji..naopak...věřím, že když dá něco do výběru právě Elyn, tak to tam patří:-)
nemyslím, že je nutno zdůvodňovat právě tento výběr, Elyn..myslím, že je na místě
*
von_Tikowitz
23. 04. 2004
Neměl rád zbytečné masakry... !
Vpodvečer mu z nich služka
odnášela spaní... !
*
to je zvláštní, ta druhá sloka se mi nějak vymkla a vrátila se na své místo až těmi posledními 4-5 řádky...
ale to se mi stává často, tak ten problém bude někde u mně :)