Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNaděje
25. 04. 2004
2
0
2398
Autor
záhadná_prokletá
Co se děje za zázraky,
Proč probouzím se z dlouhého spánku,
Snad v temné moci jsem, kdo ví…
Snad lepší zítřky na nás čekají
Proč vidím v tvých očích slzy,
Neboj,není čeho se bát,
Zima je dlouhá, však na jaře se budem smát!
Snivka_Obecná
17. 06. 2004
Nadějě umírá s posledním...
A jsem fakt jediný, koho koplo do míst nejcitlivějších (ano, centrum pro rodný jazyk) poslední písmeno prologu? Na to mám zas alergii já (ale uznávám, že se to s předchozími alergiky nedá srovnat)...
Mám chuť Ti do očí povedať..Neboj, jar je krásna, ale zima je nato aby po nej prišla jar........Hermann tip
taktéž alergik.... na kvetoucí břízy...
Co se týká básně...Téma naděje je hodně ošidné...
příliš ostře říznuté..... moc na přímo hozené.... i výběr slov mi připadl nešťastný... hlavně poslední verš...
Tak asi tak...
záhadná_prokletá
26. 04. 2004
Já mám alergii na trávy, alespoň to vypadá, že pláči dojetím. :-)
začnu od konce: "bát/smát" mě vždycky urazí. Vnímám to jako podvod na čtenáře. Fuj.
Myslím, že pokud používáš diakritiku, neměla bys dávat Velká písmena veršům bez ohledu na pravopis.
"lepší zítřky".... jůůůůů, jestli to není parodie, pak nevím, nevím
aha.. že je to parodie na sentimentální veršovánky... pokud ne,... pak nápad není špatný, ale příliš okatě "tradiční" zpracování.
ja jsem alergicky na pyly. alergicky astma. kdyz louky zacinaji kvest, zacina peklo :o( vis jaky to je, kdyz si "basnik" nemuze privonet ke kvetine? je to smutny... ale bud rada, ze jsi v poradku :o)