Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČas
26. 04. 2004
3
0
7440
Autor
machal
3:58, ten pravý čas to zabalit.
No já právě takhle občas nesledoval a pak sem ani kvůli tomu ani moc nechodil do školy a možná proto mě z ní vyhodili :)
princeznicka
23. 08. 2004
To není o trapnosti - to je holý fakt - prosté konstatování jendotky času jež zařila v rohu mého monitoru těsně v moment než jsem se rohodl PC vypnout :), ale dík za názor
No vzhledem k tomu že teď chodím na vyskou školu tak neni mou nutnou povinnosti do školy docházet a tak se dá říct, že ani moc nezaspávám, ačkoliv vstávám tak kolem poledne nejdřív.:)
Mám jednu otázečku: Zaspáváš? Já pořád a to chodím spát tak o dvě minuty dřív :-)))
Jinak....zasmála jsem se.
Blackcurrent
28. 04. 2004
To sem nečekal, že to v kolik chodím spát je tak úchvatné, ale děkuji :)
Děkuji všem, že to tak pěkně hodnotíte.
To je fakt - ale víš já se včera kouknul na hodinky a řekl sem si 3:58. ten pravý čas jít spát no a tak sem se chtěl o tu myšlenku podělit, když už sem si četl na Písmáku. Nenutím tě chodit spát tak brzo.
Jo já vím... Taky se tím nenechám ovlivnit :)
Ale je hezké, že jsi se podělil...
já se chci taky kousek
pět kritiků (včetně autora).. hm .. to máme 47min 36s pro každého!
8^)
To nemůžeš brát jako hodnotu času = 3hodinám a 58minutám. To pouze vyjadřuje jmenovité označení ranní fáze a dělit se můžem pouze o hlobku té myšlenky, kterážto je nekonečná a proto sis vzal jeden z těch nekonečných dílů a já jsem zvědav co s ním udělaš :)
nekonečně nekonečnokrát ho budu dělit a dostanu nekonečno nekonečně malých nic
a jo a jo a jo a jo!
a tisíckrát jo!
tak nevím na co tu jojáš ale když už se máme hádat tak vždy o jedno víc ne než ty. :)
PS: si chtěl naznačit že má bohapustá raní myšlenka je nicotná ??