Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepavučina
28. 04. 2004
3
0
2118
Autor
Nýna
Zachycena
ve své vlastní pavučině
ČEKÁM
nekonečně čas se vleče líně
NĚKAM
propletla jsem nohy
ruce, myšlenky, hlas.
Něco chystám
VLastní PAST
Jsem v divné poloze
Ruce mám na zádech
Myšlenky na noze
ČEKÁM
Pavučina se stahuje
SPĚCHÁM
Trhám sítě
Trhám sítě
Najdu si tě
Mrzí mě, že tu "Nitka" byla...a už není...jen pavučinka zbyla...velmi akční...chtění, které přivede si toho...komu život změní...
Je moc krásná...
TIP...a díky
Máš tady zatím málo básní, doufám, že postupně přidáš další.
Dárek mne moc neoslovil, připadá mi stokrát napsaný a vykřičený (duha - druhá, duši-sluší.máš -dáš ),
Nit - tady jsem přemýšlel, jak moc mne dělá chléb a sůl šťastným a představoval jsem si, jak moc jsou to jen obehrané kulisy a zda skutečně by to byla pro tebe hostina nejchutnější (zatímco já bych dal přednost možná tvaru s pažitkou k čerstvému chlebu nebo alespoň olomouckému tvarůžku)
Jsi má sůl
Jsi můj chleba
Jsi všechno,
čeho je třeba
k tomu.. být šťastná.
a od chleba se solí jen kousek k niti, kterou budeš zašívat i skrývat.
Ale Pavučina mne potěšila, sice čekám - někam - spěchám bych oželel, ale naštěstí nitě už zůstaly v tvé předchozí básni, takže proplétání noh a myšlenek vidím po svém velmi příjemně ve své divné poloze a tvoje VLastní PAST mne našla myšlenkou na noze!
"Myšlenky na noze ČEKÁM" -hezké
Vtipné, milé, trošku nadsazeno, ale jinak fajn :-)
a nepochopil jsem poslední verš :-(
Myšlenky na volné noze - proč ne ... hlavně aby se uživily :-))
Ale lepší vlastní myšlenky na volné noze, než cizí v hlavě ... možná ... :-)