Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNedělám si hlavu, mám ji u kolenou
29. 04. 2004
3
0
5014
Autor
Tristram
Múzy jsou jen výdobytky prolitých slz nad ranami z štěstí..
Hrůzy jsou jen naposledy ošetřené rány po úderu pěstí..
Rezavej_řetěz
04. 05. 2004VenusHalley
30. 04. 2004VenusHalley
30. 04. 2004
to jsou tak nesrozumitelné magické formulky, že před nimi i mnohá ustanovení našich zákonů blednou závistí.
to je asi dobře, asi bych se cítil jako nahý před kamerami v hlavních zprávách kdybych právě tohle odhalil všem..
jestli to není umělcův hlubší záměr, prosila bych změnit v nadpisu "jí" na "ji".. děkuji :)
Hmm ... Trisi ... takhle asi ne, ale myslím, že chápu, co jsi tím chtěl říct ...
To jí/ji opravím. nemyslím na to, vím to.
Umělecky se to vypadat nesnaží, spíš naopak..
Nic, jen zas něco nevyšlo, další zbytečná blbost,
nic víc..
Dero: děkuju,
Tím nevyšlo jsem samozřejmě nemyslel "jen" ty dva řádky.
Pro mě je to jen další zkušensot popohánějící dál, snad.
Já jen nechápu některé myšlenkové pochody, to je všechno, pár věcí zamrzí, pár zklame, nechápu sebe ani okolí, jenom další chvilka zmatenosti.
Naštěstí právě jsem strávil pár pěkných chvilek s kamarádkou na koncertě, takže to potěší:]