Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKočička
29. 08. 2000
13
4
4735
Autor
Koom
Kočička na okně
zamhouří očka,
kočička na okně
bílá jak vločka.
Kočička na okně
vítr jen foukne,
kočička na okně
naposled mňoukne...
4 názory
no,nevim,s timhle fat nevim. Má to ňákej smysl, nemá? Bloumám bloumám. A zkrátka nevim.
naposled??? proboha!!!! co se ji stane??? vypadne z toho okna...cico????,ty jo..:-))))
Koom - Dost dobrý, asi lepší než Babička. Koukám, že se tenhle styl psaní na Písmáku začíná rozmáhat (to je dobře, protože jiný básničky nemám tak rád jako tyhle "blbůstky").
Olí : Když jseš tak otrávená, tak proč to teda čteš ? Myslím, že Písmák tady není od toho, aby nás nějak omezoval.
Je to sladký, pelichá to a je to zrýmovaný ve stylu kytka - nitka. Co to je?
Odpověď: kočička.
Napsala Olí, otrávená, protože právě čte nové příspěvky 14 dní zpátky a už jí básně tohoto typu lezou na mozek!!!
dobře mi tak!
teda jak můžete bejt takhle oškliví na nebohé kočičky... :-))
ale že je to prča, co? :-))
PS ze kterého patra?
Brablenec_P
31. 08. 2000
:o))) Merle to řekl přesně: hnusně roztomilé... :o)
Vidíš, u Babičky jsi měl taky opakování verše, ale tam to bylo vyloženě k nepotřebě, tady to sedí.
A je to na Ť. :o)
hň hň hň...:-)))))))
sice miluju kočky, ale tohle je prostě tak hnusně roztomilé...