neanonymně děkuji neznámým ctitelům/kám :-)
Tvoje báseň je pěkná a mě se líbí!!Jsou v ní slova která oslovují!Vlastina33
zuzuzu: O filosofii budu vždy rád mluvit a to jakkoliv chci. Nechápu tvojí odezvu, ale jestli mě chceš poučit o nějaké pořádné knize filosofie-láska, tak prosím.
není špatně psát o ní... ale takhle
chudák Mácha K.H.
co znamená "takhle" ???
Nechci se srovnávat s Máchou a ani si na něj nechci hrát - proboha, taková velká slova-jména by tady neměla padat!!!
taky si myslím...kdosi zmínil mrtvou poesii; bezděčná reakce
Nechtěl jsem se dotknout ani být moc konkrétní, jelikož kritiky nežádáš.
Báseň je nepovedená nešikovností zpracování, bez nápadu.
Vezeš se na vlně okouzlení a nic nového nepřinášíš.
Jen pokládáš nová a nová slova, bohužel špatným způsobem.
K slovu láska přilepuješ přívlastky nebo je násilně cpeš do obrazu podivným schematem: je jako
máš tam i pár silných míst, o kterých ale čtoucí pochybuje zda nevznikly jaks ehmmm omylem nebo dílem náhody.
Promiň.
ale láska je často i/jen o okouzlení a to, že to není nic nového, to ví každý - tohle téma je tak přehraný, že už skoro nelze napsat nic nového :-)
ostatně u mě všecko vzniká omylem, takže to není ehm, ani promiň, prostě to tak JE :-)))))))))))))))
No, ostatně stáří tohoto puberťáckého dílka je již zmíněno v prologu a na ten se budu (stejně jako u jiného nedávného díla) odvolávat...
díky za čas
jsi fajn...
třeba verš:
rychlá přesná střela
neodbytně zvučí do různých stran,
až slyšet chvějící se vzduch, předtuchu konce
paráda, kdyby bylo na co navázat
amor je zlomyslný bůžek ...a můza pobožtice ;)
jojo, láska to peklo i ráj :-))))))))))))))))
no, když si tak zpětně vzpomínám, jak jsem to psala, tak vím, že jsem chtěla, aby to bylo co nejobyčejnější, aby to bylo jasný všem lidem - že láska je všude a pro každýho je trochu jiná a tak všelijak. Docela jsem si s tim vyhrála, i když připouštím, že je to velmi stylizovaná básnička a nevim jestli jsem to psala s tim záměrem, ale je to konstruovaný, to jo :-))))
ale mě na tom stále zaráží ta jednoduchost a infantilní ladění. taková trochu říkačka pro děti...
Nevim, moc se to nedá vysvětlovat a nedělám to ráda, i když někdy je to pro lepší pochopení záměru a stavu pisatele docela dobrý...
Tak asi to jsem chtěla dodat (vyčerpávající :-)))))))))) )
třeba někdy nad lepším dílečkem ... až přijde múza, vzala si neohlášenou dovolenou... ach ty ženy ...8-))))
plícníku, bylas roz-stomilý bejby :)
děkuji vám všem za hezké povídáníčko k mým kecům :-)
speciální vzkazy...
for chroust: hop, hop :-))))))))))))))))))))))
hop :-)))))))))))))))))))))))
a ještě hop ... hop, hop :-))))))))))))))))))))))))))))))
to si to vyskakuju :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
for sonet: :-))))))))))))))))))))))))))))))))
for pozorovatel: ze by filosofe lásky??? :-))))))))))))))))))))))))
for pupíček: ty rošťáku :-))))))))))))))))))))))))
Pane jo, to je úsměvů... Aby jich nebylo moc...
Filosofie lásky je asi nemožná.
I když jedna filosofická kniha o lásce tu je - kamasútra.
úsměvů není NIKDY dost - obzvášť pro ty, kteří nejsou veselí ...
a pro ty, co jsou veselí, tak ti jsou pak ještě veselejší...
no jo, jenže tahleta filosofie je nepřekonatelná :-))))
o lásce se prostě nemá moc přemýšlet, ono už to slovo to vylučuje ... :-)))))))))))))))))))))))))))))))))
Ono by se vůbec nemělo moc přemýšlet.
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Vážně není úsměvů nikdy dost?
pozorovatel: jestli nevíš o jiných knihách filosofie-láska, tak o filosofii raději nemluv..
tohle bylo velmi, vskutku velmi úsměvné :-))))
zuzuzu... dneska nějak nabroušeně, takhle k večeru, když vyhráváme s Kanadou ...
A láska je taky slabost, což velkou sílu značí...
Vysvětlím:-)
Zamilovaný člověk(dá-li se to tak vůbec nazvat) je náchylnější k zraněním psychickým i fyzickým. Ten člověk si je vědom zákeřnosti lásky(vědomě či podvědomě) a přesto jí chce - toť ta síla!!!
A já dám tip, protože se mi to lehce a dobře četlo, i když téma je okoralý.
tahle poezie přece už neexistuje))
Basen vyjadruje Tve pocity, ma naboj a hezky plyne... Davam tip
:-)
lásku přirovnáváme
k nejvzácnějším hodnotám
je
pro malíře - obrazem
pro ševce - hladkou nití
pro Napolenona (Jozefína) nejhezčím tažením
pro zpěváka - melodií
a pro básníky
jsi na dýchání kyslík
jsi krásná dívka
Plícník...........................sonett*
šest let je dost, pro mladýho člověka, starouši :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
ty rejpálku :-))))))))))))))))))))))))))))))
láska je rychlá přesná střela
uprostřed mýho čela
našla si mrcha cíl
jó to jsem ještě žil(a)