Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSpirituál bez názvu
01. 05. 2004
8
1
5358
Autor
Noe1
Emi
Duše má
světem bloudí
Ami
potácí se
Emi
ve vlnách,
v rozbouřeném
moři času
D
hledám maják
Emi
v temnotách.
C
Chtěl bych v horách
D G
zase najít
C
tvoje světlo
D G
i tvůj stín
C D Emi
vymazat výkaz ztrát
C D Emi
Duše má
světem bloudí
hledá pokoj
mír a klid.
Odvezlas je
dolů na jih,
nezbývá než
bez nich žít.
Chtěl by v horách ...
1 názor
Marcela.K.
31. 03. 2008
Už beru do ruky kytaru, škoda, že nevím přesnou melodii, ale i ta harmonie je pěkná. Zajímá mě, je to o někom konkrétním? Píšeš písničky pro někoho? ...T..."o)
Morganna: Tak co? Zkusilas to zahrát? Mně připadá, že ty akordy vedou samy, prostě takovej spirituálek jako Wayfaring Stranger :))))) A je napsaná pro někoho konkrétního ... pro stejného člověka jako další dvě písničky v Pop musík :))). Docela zajímavě vznikla ... potřeboval jsem se vykřičet ... vzal sem kytaru a slova přišla sama, vpodstatě jsem ji zazpíval z jedný vody na čisto jako improvizaci. A díky za tip.
Moc se mi líbí
zase najít
tvoje světlo
i tvůj stín
vymazat výkaz ztrát
vymazat výkaz vin.
... :)*
:) Já miluju C, hlavně, když se ještě pěkně dhýchne..;) (to není překlep :)
neměla jsem kytáru, neměla jsem na čem pustit muziku, včera jsem kolem sebe měla absolutní ticho......:)
No jo, čapl jsem kytaru a chtělo se mi si si pořádně zařvat - ať si sousedi užijí. Zvlášť nen přechod na C v refrénu se řve skvěle.
Klidně transponuj ... E bude taky skvěle fungovat. Mě se to ale líbí takto, neb Emi mi na kytaře hezky duní.