Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO gepardích slzách
Autor
andromeda
Děti, víte, jak vypadá gepard? Ne? To je velká, strakatá kočka, ale hlavně, kolem čumáčku má z každé strany dlouhou, černou čáru , vedoucí až k očím. Ale pěkně celý příběh od začátku.
Žila jedna gepardí rodinka - maminka, tatínek a tří malá geparďata. Každou noc chodili rodiče na lov a nechávali mláďata sama doma - v doupěti, nebo schovaná ve vysoké trávě. K ránu se rodiče vždy vraceli. Až jednou..... ...Slunko bylo již vysoko na obloze - a maminka s tatínkem nikde! Co budeme dělat? Řekla si mláďata: Zůstaneme tady a budeme čekat! Geparďata se třásla strachy a ani se nehnula. Přišla noc, všude ticho - a rodiče nikde. Mláďata spustila do té samoty takový pláč, že přestal foukat i vítr, jak mu těch tří ubožátek bylo líto. Mláďátka plakala a plakala, volala maminku, a jak tak plakala, začalo jim kručet v bříšku hlady . Slzičky jim stékaly z očí kolem čumáčků a od té doby tam zanechaly navždy své stopy..... A to jsou právě ty černé pruhy, které mají všichni gepardi.... A jak to dopadlo s rodičemi našich mláďátek? Jako v každé pohádce - dobře. Rodiče se vrátili s úlovkem, slzičky smutku vyschly a a šťastná rodinka se hřála na sluníčku jako dřív - a vyváděla své gepardí kousky!