No dobře, já se teda usměju :)
líbí se mi to a hlavně ten škodolibý konec:)))))t
já žádnou nevidím, právě! :)
dis...neříkej mi, že není vidět:-(((...alternative4 a vesuvanka už mi pod ni psali...zkusím ti poslat avi a třeba zjistíme, co tam mám špatně...
máš tam špatně to, že jsi nezaškrtla při jejím vytváření, že je sbírka hotová a bude zveřejněna, hybaj to opravit..;)
těm, kdo tě mají v oblíbených, přišlo na ni automaticky avízo... takže proto ji našli..
žádná kouzla, jen technika..;)
El...zaškrtnout, že je hotová? no nazdar...to tu budu mít těch sbírek osmdesát, než zaškrtnu to správný políčko:-((((
hybajdím:-)))
ale... porád jen tu jednu, neboj :))
El..už jsem to udělala, ale nevím...vrátilo mě to zpět na tu tabulku oprav:-((
ech, ty dívče... tak se koukni na svou autorskou stránku a co vidíš, no?:)
hurááá ... přece..;)
El...jééééé...Ty jsi dobráááá...moc díky!!!!!:-)))
Ne, jen už jsem pár ohňů, totiž sbírek, založila.. :))
dis..no Ty jsi mi přeci poradila, jak udělat sbírku, za což moc děkuju, tak jsem ji udělala...mám to špatně, dis?
díky sbírce?!
crae, jaká sbírka?
Tahle mi nějak unikla, takže dodatečně jsem si ji přečetla díky sbírce
pěkné a vtipné....TIP
no, tahle není tak dobrá jako chroustkramlóza, ale
ale prostě ta huba, ta se nezapře :)
jo:o) Jsem o tomhle způsobu psaní vedl kdysi debatu se Swedishem... Jakože seriózně. Skrz banalitu jít do hloubky. Ale ty jsi chtěla spíš dát na prdel těm drfaustům a wiruzům co? :o) no jo...tak á du
V první chvíli jsem si vzpomněl na Jiřího Ortena a německou sanitku - to mi moc do smíchu nebylo.
Ale jak jsem se tak zabořil do textu, tak se mi začali vybavovat situace důvěrně známé snad všem. V závěru jsem byl pobaven a ačkoli to nemá vůbec žádnou umělckou hodnotu a nazval bych to slovem, které se sem snad ani nehodí, přesto musim dát TIP. :o)
Mimochodem, věřim tomu, že u několika lidí bys tu s tím mohla nadělat kariéru, protože ti by to jako umělecké dílo brali. Ne proto, že by to nějakou mělo, ale že jsi to napsala ty. Inu každý jinde hledá moudro... :o)
Hmmm, tohle mě trochu zklamalo. Postrádám tu poetiku předešlých děl. Nedá se tomu ovšem upřít hloubka a myšlenka.
..:-).. tak to je hezky matoucí, něco podobného jsem tady ještě nečetl, ale líbí se mi to...tip.
ze zasady nezatloukam :o) ja podkopavam a kdyz se kopec zda konecne mensi, staci jen ukazat do diry :o)
Ani se nesnaž, Dero. Není to nic k chápání.:-)
To sis jako fakt sedla a začala psát? ;o)
tohle není psaní, Dero:-)
Jsem asi přetaženej, zdá se mi, že se mi někdo skrze
napsaná písmenka snaží tvrdit o
napsaných písmencích tvořících smysluplná slova, že napsaná
nejsou .... ;o))
nejsou smysluplná, Dero...:-)
Craerassy: Už si začínám připadat jako Alenka v tom ... tom ... Legolendu ... ne ... Disney ... ne ... jo, Wonderlandu!
Takže to, že jsem to přečetl, mi nedalo víc, jak pár chaoticky usazených písmenek? ;o))
To já nevím, jestli to splnilo ten správný účel:-)
Dobrá jedna stopa rozhovoru :)
Mě se to líbí a bacha na takový, ženský - jak vás jednou polapí do keců, tak neví kdy přestat.
*T
:-)) hele, kde je místo zdanitelného plnění ?? Abych to věděl, až tam někdy dostanu nakopáno ... :-)))
jsi zlatíčko
:)) Teda, Crae...
ty jedeš :))
jako vtip je to dobrý...
Elyn, já věděla, že někdo musí pochopit...:-))
:))) ono to přeci jenom
tak trošku o něčem tady v té
naší malé ČR
vypovídá...:)
(kdyby to byla jen fantasmagorie, tak ji takhle nevymyslíš:)*
dza more... dyk, ne, vole, sranda vole, ne?
dobrej for, vole, ne, more? :o)))
avi + t
... a tak jsem se asi pět minut fkuse smála a pak jsem ti dala tenhle TIP
:))))
ted par slov vazne :o) vychytala jsi styl, ma to ftip i pointu. super
andílku, tak tak...jsem nakrmena americkým filmem a českým zdravotnictvím:-)))
Krytone, tebe jsem tu už čekala...ještě, že mají lidé smysl pro humor:-)))
nemam te mezi oblibenymi jen tak pro nic za nic :o) a jste tam jen 4 :o)
teedaaa..Krytone, hele...ale doufám, že mi z toho neplynou nějaké finanční povinnosti v podobě členské karty, budoucí alimenty apod..:-)))
nitz takovyho, neboj :o) jenom kopec srandy :o) dukaz viz vyse :o)
hele, Krytone..bacha, ať ten kopec srandy nechci vidět..mohl bys být v úzkých, kdybys mi zatloukl, že šlo jen o kopeček:-))))
hlavne ze se vsichni bavej:))))))
já ti říkala, že je to nakažlivý:-))
muhehehehe......sem nakazlivej.....
Jsem u tebe zvyklý na vybranější vkus. Tohle se mi vůbec nelíbí. Řekni upřímně, máš z toho sama dobrý pocit?
No nevím co si mám myslet, tady u tohoto spíše prozaického textu. Co mě zaujalo byly některé vtipné obraty, přestože v básni ale zasmál jsem se. Básnicky mě to minulo sorý
Btw: já chodil na kožní a tamtéž bylo vždy i pohlavní 2v1, škoda že venerologie byla jinde. Ale naše heslo vždy bylo: "Sejdeme se na kožním!" :-)
mnichu..právě u tebe mě přčekvapuje, jak málo mě znáš..to ses, sakra ani nepodíval na prolog?:-)
Svéráznost, jakási ledabylost a síla Tobě vlastní.
Ona to opravdu není ani tak báseň, a když už, tak bych se přiklonila k chobádlovi - že epika.
Ale ten způsob podání je prostě Tvůj, je to ten otisk, u kterýho vím, odkud se vzal a to platí zase na mě :)
Tak to ho nakopejte i za mě
do místa zdanitelnýho plnění
dis..ledabylost...tohle je přesný:-)
jsi blesková! .)
(a proč, to budeme vědět jen my dvě, hehe:) )
No jo ... ;o) Ne. Eh ... no nic, asi nemohu chápat ... ;o)