Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDivoká Šárka
04. 05. 2004
8
0
2234
Autor
čertík_bertík
Nehraně
chodíme po hraně.
Do dlaně
vepíšeme duběnky.
Posbírají otazníkům
tečky.
K obraně
před elementy muže
postavím Děvín
z vlastních vepřovic.
Stoj_Rozkrocny
11. 05. 2004
Ahoj Čertíku,
stejně jako pan doktor, i já ji shledávám jako dobrou. :)) Dávám TIP. ** Hezký den!
čertík_bertík
05. 05. 2004
Ahoj čertíku, dnes jsem vystupoval z tramvaje na zastávce Hadovka a ta tramvaj měla na ceduli napsáno Divoká Šárka ... říkal jsem si že by to chtělo něco s tímhle názvem napsat ... a ejhle tys to udělal. Už mi zbývá jenom Závist. Líbí se mi, je hravá i přemýšlivá zároveň. Dávám t*.
čertík_bertík
05. 05. 2004
Tak prrrrrrr. Já ti nehaním Šárku, tak nehaň Závist. To je jedno z nejhezčích míst v okolí Prahy, který znám :)))))))))))))
Kam četr nemůže, tam pošle čertici ? ;-))))
čertík_bertík
05. 05. 2004Zamračený_mnich
04. 05. 2004
no mně to zas jako úplná blbůstka nepříjde....
a myslím si, že je to docela zdařilé...
zajimavý na tom textuje, že v první strofě je docela očekávaný rým, který by i mohl vypadat jetě a tak...
nehraně hraně (do) dlaně
ale náhodou se mi to docela líbí... asi to nebude jen zvuková shoda... asi mi to vede i k tvarosloví...
a pak v druhý strofě, když impuls si skoro říká o:
k obraně
před elementy muže
postavím Děvín
z vlastní kůže (a jsou tu vepřovice...)
a já si myslím, že tuhle Divokou Šárku jako jo!:)
a ty duběnky a otazníkové tečky...
náhodou, narozdíl od zamračeného, jsem rád, že jsem se zastavil...
*
t
Basnicka jako takova je docela dobra, ale jeji nazev Divoka Sarka mi k ni nejak nejde. Aby to bylo o Divoke Sarce, predstavovala bych si spise nez Devin Maly nebo Velky Dzban anebo Divci skok. Ale to je jen muj nazor.