to je ale sprostota tfuj! Že se nestydíš! Takový sprosťárny! Dělá se mi blbě!
Ja ja, je to o domluvě, vezmeme-li v úvahu., že máš pravdu Ty i Lyryk, když se takoví dva většinoví sejdou, co z toho může být? A přitom stačí pár slov... Sice zajímavý výkřik, ale výkřik "lidi, mluvte spolu, bude vám líp" by pomohl více i v tomto případě...
já sice o uspokojování žen nevím nic, ale bylo mi to vtipné:))
a děkuji za poděkování.
*
PANE LYRYKU, NEPOCHOPIL JSTE! Je v tom hodně pokroku,
je to vysoce angažovaná poezie - neboť 90% mužů neví, jak
uspokojit ženu a ženy strádají! Proto jsem musela volit
mírně pobuřující slova a tvary týkající se tak trochu i rozkroku!! Aby si muži uvědomili, že žena není jen předmět jejich vášní, ale také si žádá své! :-)))))))))
91% žen neumí uspokojit muže .-)))) leží a čekají, co bude se sexem stejně jako s jejich osudem .-))))
Takže souhlasíte s tím, že obsahem dílka je stále aktuální problém, na který by angažovaná poezie měla upozornit a hledat řešení? Můžete se připojit svou pokrokovou poezií, ztvárňující
tento závažný problém z pohledu muže! Tímto společně přispějeme k zářným zítřkům ve vztazích mezi pohlavími.
:)) helejte, já bych se nehádala o procenta, je to věc naturelu a domluvy, ne?
:))))))))
ale totok se mi moc nelíbí...
Děkuju všem, kdo mají smysl pro hru a humor! :-) drfaustovi
i za V:-)
to je běs :)))))
Lyryk : :))) pokrok - rozkrok - krok zpět - to mě rozesmálo :) Tedy, ta hra se slovy :))
viděla bych to stejně...
Lyryk:)))
na druhou stranu si myslím, že to kaligrafické zpracování je dobré a neuráží mě... je to těžký, dneska se přece za poezii vydává ledascos...
ale tvojí námitce rozumím (snad)
je jasné, že ve srovnání se Zahradníčkem, Šiktancem, Divišem ap. to neobstojí
ale
řekněme, že je to spíš na hranici aforizmu, a i ty mají svoje místo
nikde neříkám, že nejde o poezii, jen ten rozkrok místo pokroku mi vadí .-))))) určitě je to spíš krok zpět .-)))))
OH? ....ooooo.... Aaaach! Je to velice krasne slovne i graficky ilustrativni.... Vadilo by Ti, kdyz to prelozim pro jednu necesky hovorici osobu?? :-)
Cherubino, ovšem, a jestli můžeš, napiš svůj překlad i sem, jestli to jde,a pokud to není do čínštiny apod. Dík!
Eeeee, ja zas tolik neumim- ja jen, aby vedel o cem to je a ten celkovy koncept, to bych musel s nejakym British British konsultovat...:-)
Někdy snad zakusí. Sprint je krátkej a milování dlouhý.
kolik jazyků musí jazyk umět?
cunnilinctus - oral stimulation of the vulva or clitoris
drfaust: kam tohle posunulo poezii .-))))) blíž k Leu ?.-))))
Tak ja ne nevim....asi jsem jedina mimo...:-))))))....ale jak bych to tak vyjadrila.....ze nekdy mene, muze znamenat vice?.....ze myslenka je fajn, ale jeji zpracovani se mi nelibi....no nelibi, ale na to mam taky pravo...:-))