Přijde mi to jako příběh inspirovanej vtipem z novin..
..poslední řádek bych vypustil.
Pointa vyvolala úsměv.. :-)
Ty tvé povídky jsou zatraceně dobré*
tak tak :)
ale uz to prerabat nebudem a ani pisat nic podobne... teda zatial.... :)
takze uz to necham tak...
ale ako poucenie do buducnosti moze byt ;)
akoze aj tuto som od teba vcera citala, len uz mi nezostalo sil na kritiku:)
i ked by som vypustila tie sekundarne pohlavne znaky...
skus toho chlapika opisat skor cez predstavy tej baby, ked kraca, v sparne, teple, namahavo za svojim utesitelom a predstavuje si ako ju nezne ale pevne vezme do narucia a podobne zvasty.. kazdy z nas uz si urci si uz to v nom budi akusi pohlavnost alebo nie:)))
z.
louu: neviem, ake mas skusenosti so zenami, ale ja rozne... :)
mas pravdu mohlo by to byt aj lepsie, ale toto je moj prvy pocin presahujuci jednu stranu, ak si vsimnes, zacal som niecim uplne inym :)
dakujem za zastavenie a za kritiku ;)
tak to mi něco připomíná ;-)))))))))))))))
dávám veliký TIP! :-)
a kromě mého života mi to připomíná ještě "příběh", který mi nedávno pověděl někdo, koho mám ráda:
"sedí 7letá holčička na břehu řeky a usedavě pláče - kolemjdoucí se jí ptá, copak se jí stalo - utopil se mi tady syn - ale vždyť ty nemáš dítě - ale já jsem si představila, že mám syna a on spadl tady do řeky a přesně tady se utopil..."
M.
woai: dakujem :))
ten vtip - aj ked mala zena, ale predsa zena :))
woai, krasny pribeh. :-) Skoro ako z mojho zivota. :-)
Ahoj "sympaticky a citlivy muz" :-) ... a preco si sa to bal byt trochu viac autobiograficky? ;oP
...pod tvojou kritikou ano :)
... tak tobě se líbí žlutá barva... :o)))
arami tak tedy pokud to máš být ty, citlivý, v plné síle pak to beru ;o))))
johanne: dakujem za uzasnu kritiku, ta kritika je naozaj dielo, rozsahom a kvalitou dobiehajuce - a aj mozno presahujuce - ten moj vyplod ;o)))
navyse je krasna zlta a to sa mi na nej paci ;o)
ako vidim, popis toho chlapa sa mi nepodaril ,nemal to byt nabuchany bezmozog, ale sympaticky a citlivy muz, nieco ako ja :o)))))
no a zas dakujem za uzasny rozbor, budem sa snazit si z toho co najviac zobrat.
marky: k tomu muzovi; viz moje predchadzajuce riadky :)
komedie, perchta: dakujem :)
Aramí musím rozvést mainu myšlenku, myslíš, že by muž, který má "mocné ruky, široké ramená a silné stehná" dokázal vypustit z ůst větu jako "Tak si mi chýbala..."? ;o))))
Jináč T*
takže :))):
jak jsem ti psala, ten začátek se mi fakt líbí, je to zajímavej nápad začínat povídku údaji o čase a teplotě ;)
pak holub a důchodci :)) to je taky dost dobrý, ne tak originální, už jsem četla podobný věci i tady na písmáku, ale většinou mě to rozesměje, pokud je to napsaný dobře... což tady je :)), vybavím si důchodce neustále žehrajíce na politiku, choroby,... (ale taky ty holuby, který jim žerou zrní i se sáčkem, místo toho, aby ukázněně čekali, až jim hodní stařečci nasypou...)
líčení chůze té slečny se mi taky docela líbí, možná to, že se při pádu nepodobala ženě, hlavně slovním projevem - to mi připadá jako trochu profláklá fráze, ale budiž... je to pravda :)))... tahle část má v sobě i určitý napětí :)) ["ale ona musí... musí, musí :)))], jo, to je dobrý... a asfalt v létě, to je fakt krása :D
pak uvidí toho chlapa... v podstatě celej ten odstavec je jen o jeho sekundárních pohlavních znacích, takže to ve mě evokuje představu nějakýho nabušenýho cvoka bez mozku... možná tím, jak to pořád zdůrazňuješ, ho fakt degraduješ jen na hmotu :o)
pak je to trošku natahovaný (už jen pár kroků... už jen krok...), no nevím, tady celkem nuda :o)
a pak opět nastupují důchodce... supr :))))) a zakončení je tady v pohodě :o), co na tohle měla říct :o)))...
takže celkově to není nijak špatný, ale zas taky nijak výjimečný, ta daná situace se ti podařila zachytit docela dobře... ale člověk se zkrátka "jen" usměje a jde dál, něco mi tam chybí :o
Hihihi....nejni to špatný, Aramisi.......taková občasná malá realitka....:-)))))*t
maia:par chyb? vies,ako dlho som to pisal a kontroloval?? a este k tomu na slovenskej klavesnici, to je pre mna hotove utrpenie...
:o))
ostatnym dakujem za precitanie a vyjadrenie ;o)
Viem si to predstavit, musketier. :-)
nooo... jako epizodka z letního dne je to celkem fajn, některý části se mi fakt líbily - třeba ten začátek je dost dobrej :)), důchodci a tak
občas je to ale trošku... no, kvalita zkrátka kolísá :D, tvý verše se mi zatím líbí víc, ale jako první pokus to není špatný, jen piš dál :))))
johanne: ehm cenim si kritiku, hlavne v takom rozsahu a od teba (bez ironie)...
asi zostanem verny forme, ktorou som tu zacal... taketo ulety mozno len obcas :o)
dochodcovia sa pacili alebo nie?
co sa ti nepacilo?
popis podrobnejsie, nech tomu nebuduce nic nechyba ;o)
seregil: dakujem
chroust: mocnych je nas tu viac... :))
po
hlavne nemocnych? :))))
ja nie som nemocny, skor taky napomocny... :o)
a aj skolu som mal taku...
...pomocnu :o))
bola ti skola v niecom napomocna? :))
He, chlapci, hrate sa? ;-)
A preco? Ved kyblickov na piesocku je dostatok... ;o) Tak sa pekne udobrite. :-))
mami on mi zobral kyblik...
a lahvaca :))
aramis, aka mami, ved sme sa predsa dohodli, ze som tvoja krasna starsia sestra. Dokedy ta to mam ucit? :-)) A za to oslovenie si naozaj tie cigarety nezasluzis. Pekne ich chrustikovi vrat. :-))
ale chrust nech mi vrati to pivo...
...vlastne nech nic nevracia :))
este mam plnu bednicku... aj ked mi z nej beries...
si moja sestra, ano mami :o))
Nie, nebolo by dobre keby chrustik vracal, potom by sa ine deti nemohli hrat na piesocku... :-)
Si strateny pripad. :-))
Napodruhé jí to vyjde, stačí jen do toho mocného muže s ještě mocnějšími sekundárními znaky hučet dostatečně dlouho. Ale nemá ťaplat v lodičkách, to je můj názor, má si vzít sandálky, dyž je takový hic.
co dostanem? ty svojmu starsiemu a silnejsiemu bratovi vyhrazas terorom?
ved pockaj, ja ti to vratim!
bonznem mame, ze sa jej hrabes v spodnej bielizni...
keby som vedel, ze budem mat takeho bracha, tak by som jej tie tabletky vtedy nevymenil...
:))
mami: on sa ti hrabe v bielizni... :))
arien: ta zena je... no zena, krasa za kazdu cenu, aj ked je hic ;o))
na druhykrat jej to vyjde, ale on to potom zas zabudne :)
Bastrikurimotyka! A nedostanete obaja! ;o))
nevadi, my mame vlastne zasoby :o))
synáčka sa pýtať nebudem, lebo ten píše iba krasne erotické básne. :-)
A vas dvoch opustam pre dnes, lebo mam ine povinnosti. Hrajte sa bezomna. :-) Ze, mama! To neviem, ci vobec rozdycham...:-))
ale ze sme si za nu spolocne kupili cigarety a obrazkove casopisy:), k tomu sa nepriznas...
jasne ze silnejsi, omnoho...!
ve som uz tretiak, a dokonca druhykrat! :))
zmlatim ta, strasne...
mami never mu, je to klamar... :))
...nevadi, my sa zabavime aj sami
alebo si donesieme na hranie susedovych dceru :o)))
Hm, a kde je ta susedovie dcera, ha? :-)
***************************************************
:-)))))
Mas tam zopar chyb, ale pre Poulicny klub to nie je podstatne. *
Vies, tak ma napadlo, ze toto dielko je znacne nerealisticke. Myslis si vari, ze by muz, ktory ma "mocné ruky, široké ramená a silné stehná" dokazal povedat taku inteligentnu vetu ako: "...ale prečo si si nevzala autobus?" :-) V podstate je to nadherna rozpravka pre dospelych... :-)
poviem ti ze fajn prvy pokus :) *