Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTěžká choroba
11. 05. 2004
2
0
4081
Autor
frog
Těžká choroba
přátelé, vaše dotazy jsou marné
včera jsem ulehl
stižen akutním záchvatem
cestovní horečky
"pošoupnutou" vůči tobě - takže to znamená, že je to úplně špatně, jo?
Doufám že se nebudeš zlobit, ale tohle vzdávám.
Avízo nechci.
těžká debata:))) přátelé
poezií bych to taky nenazval... ale je to v kategorii ostatní...
takže...
poeticky to nepůsobí...
blíží se to spíš aforizmu, ne?
avi všem
houmles, pláčeš na špatným hrobě, my jsme si to s žabkou vyříkali jinde..;)
a vůbec, nech si sprosťárny, neohromíš tím, jen působíš sám trapně a to nemáš snad zapotřebí.
žabáku, ahoj..;) Sliby plním, tak neboj.
ahoj, fauste, ty jsi taky všade, koukám :) avi tobě :)
jasně:) ulita o avi nestojí, tak to jako zbyde na mne?:))
směju se
no jsem tu spíš kvůli té chorobě... čistě ze zájmu:)
no, na tebe a na houmlese, žabka to schytá, chudák, v kritikách ;)
trpíš cestovní nebo jinou chorobou?;)
u nas se dycky rika "picou ke zdi"..
ulita: pro posouzeni co je a neni poezie jsou potreba argumenty? nestaci cit?
frog: k tomu jestli to je/neni paradox: ulehnout se zapalem cestovni horecky mi prijde dost paradoxni. uz jen ze _lezet_ s _cestovni_ horeckou.. zkratka mi to prijde do oci bijici a to se mi libi.
houmles: jestli chceš, stačí. v tom případě ale tohle podle mých citových kritérií poezie není, tudíž jsou tvé jedovaté poznámky zbytečné, co?
mhm... mam pocit ze jsem psal "co ty jsi za ignoranta" a to docela sedi - dovedes poezii spolehlive ignorovat. asi mas tu "citovou latku" nejak posoupnutou..
(eh.. koukam ze jsem tam napsal co ty _si_ .. ty preklepy, ty preklepy..)
?!?! ulita co ty si za ignoranta..
elyn tvuj smysl pro paradox za moc nestoji..
dilo: jednoznacny tyf.
a jeste se vsichni ptate, jako by nebylo receno "vase dotazy jsou marne"..
já ne, uli, ještě aby mě někdo mlátil... pusu, kytku a nazdar, jiný argumenty neberu :)
Zajímavá debatka přátelé. Nicméně, kdo tvrdí, že tohle JE poezie(ulita) A ještě: nač ta silná slova, moje dílko snad není tak závažné, abych stanul před popravčí četou (Elyn). houmles díky, možná je to v tom, možná ne. Každopádně přečtěte alespoň první kapitolu Toulky s Charleym od Stainbecka, CESTA zaskočí človeka náhle, bezodkladně a možná právě proto, že může být cílem a náplní sebe sama. Toliko autor.
Pak se omlouvám, možná užíváme pouze rozdílný sleng. Pro mě znamená "zády ke zdi" to co jsem popsal.
ale ne, žabko, to byl vtip na "žáby na stěnu"... taková slovní hrátka..
(promiň, to mě nenapadlo, že to bude někdo brát jinak...)