Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKniha
14. 05. 2004
0
0
2118
Autor
Bledulka
Na bílém papíře
chvějí se písmena
a je to k nevíře,
jsou celá zmatená.
Na bělostné stránce
odpočívaj věty
a v poštovní schránce
nejsou lepší světy.
V knize plné obrázků
princ němý se směje
a do potoka z oblázků
slzy svoje leje.
V knihovně mohutné
písmena čekají
až po době rmutné
někdo dech zatají.
Dech ustane nad smyslem
těch pár řádků v knize,
kdosi je psal s úmyslem,
však vykoupil je draze.
pofiderných veršů:o) to slovo slýchám málo a nepamatuji si, že bzch ho někdy četl:o) tady zní dost roztomile.
K básni bych jen řekl, že knihy, knihovny a vůbec psané slovo...to je síla, která inspiruje...inspirovala a inspirovat bude.
Rymovanie nie je najhorsie ale ani najlepsie, ja sama radsej rym vynecham ked ma ohrozit to, co chcem povedat. Este hadam skus vynechat niektore spojky, v prvych troch strofach mas dost casto "A" - vobec ho tam netreba..
No a co sa tyka obsahu, verim ze postova schranka je tebou spomenuta len preto aby sa ti to rymovalo, cim sa opat vraciam k mojej prvej vete.. Este k smyslu - skusila by som viac prepojit jednotlive strofy, bude to zniet komplexnejsie.
A ci je toto vazna kritika? :) Myslena vazne, pisana amatersky, v konecnom dosledku nikto z nas nie je dokonaly a vobec netvrdim, ze ta basnicka je zla.. prave naopak:)
z.