Mně se to moc líbí, taková procítěná, malebná, něžná báseň, při čtení mi v mysli běhaly obrázky, což je vždy dobře.
Čtu už třetí tvou báseň a říkám si, že píšeš namísto zpovědi. S odstupem času by se tvé texty daly drobně vycídit, ale důležitější je tvá motivace ke psaní. Např. zde:
.. a udělám
pro našeho synka
kolíbku z dřeva bukového
anebo z olše
když to bude děvčátko
na dvorek hned zjara
vysadím dvě lísky
a v jejich stínu
léto co léto sedávat budem
já zatím sama
na košilku vyšila jsem
bílé zvonky
vlčí máky
a po jiřinách
z kouta vymetu prach
skleněné střepy
i zaschlé kapky medu
a tenké proužky bílého plátna
pošlu po větru
k olšoví
..veverky také umí taroky:)*tip
hmm uklízet je třeba, a duše to často potřebuje ze všeho nejvíc..
jéééé... gruntování
Moc hezké dílko, tip
Skvělé ! Nejen Jaro, ale i duše potřebuje čas od času uklidit.Tip !
svůj úklid máš moc hezky zorganizovaný ... ***
já si venku kolem baráku už taky uklidil, ale z těch koutů uvnitř se mi ten prach, střepy a zaschlý med vymetá dost blbě ...:-)
ajaj.. asi budu muset psát jen veselé kousky, aby se v kritikách neobjevovalo slovo rowenna.. :))
každopádně děkuju za tipy a tak.. :)
guy> ne vždy to na papíře vypadá stejně jako ve skutečnosti.. :)
no... na první přečtení jo, ale pak na to druhý je to takový moc vymazlený a učesaný... až skoro na efekt...
ulita> fakt?? já jsem to napsala celkem rychle, na jeden zátah bez úprav a opravování.. ventilovala jsem u toho svůj vztek smíšený s lítostí.. poslední na co bych u toho myslela, bylo napsat to na efekt (nebo jako rowenna).. ta báseň je totiž ve své podstatě hrozně smutná.. ale možná jsem jen k tomu vyjádření nezvolila ta správná slova..
:)
na jeden zátah je to nejlepší..:) možná jsem jen přísným soudcem... nebraň tu báseňku, ona to nepotřebuje :)
nebráním.. spíš mě dost překvapila ta slova vymazlený, učesaný, na efekt.. :)
Taky nemám ráda, když mi někdo napíše, že píšu něco na efekt, to bych se vztekla, a potom píšu takové litanie, že...
Tedy, já jsem si to přečetla, a řekla si, tohle hodím do výběru, to je krásné. Kurnik, hodí se to, když je to "jako ode mě"?
:-)
Ono to není jako ode mě, jen blízké téma, ten stesk, naděje...
Hm... dost dobrý..
avi...
Rowi a bram...to byla poklona, protože rowenovština je krásná a hluboká..tedy pro mě určitě...:-)
Hufff, chytla, dýchá starobylou atmosférou *t
není to jako od Rowenny....líbí se mi to včetně prologu
T.
to "směrem" mě tam drobet ruší...
a jinak mi to připomnělo Rowennu..;)
...a právě proto, že to připomnělo Rowenu...Tip
mně to nikoho nepřipomnělo.....líbí se mi to jen tak *
jejda..nezávisle na předešlých kritikách..i já z toho cítím Rowi..:-)
naděje s bukovými křídly krmí černého papouška oříšky.
oči umouněné od popela, ale Rowenna to není, člověk by se z toho Skácel:-)