Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se. . . (v očích dívky)
Výběr: Print, Dero
18. 05. 2004
15
0
7796
Autor
Lasy
v očích dívky
kterou nikdy nepotkám
čtu slova
"jednou si tě najdu . . .
. . . neboj, přijdu si pro Tebe"
baví mne psát
malá písmenka, určitě by jí slušela
v pomněnkových očích
a nebe by závidělo
všechny ty hvězdy zrozené za bílého
dne
nevím, možná nepřestat hledat
všude kolem
a kolem
a v sobě
třeba najít odpověď
ve všech těch chvílích
kdy sedíš v koutě, protože
chceš být sám
a ještě víc si přeješ, aby tě někdo našel
někdo hledal
*T
Tak nějak k těm tvým věcem už není co dodat. Snad jen klobouk dolů! ;-)
rebecca13
díky za úžasný recept
jednou, až přestanu sám sobě leccos namlouvat, omlouvat a zatajovat, to alepsoň v pár bodech zkusím . . .
Lasy :o)
jasný ;o)
já myslím, že pokud recept funguje a umí najít skutečně "tu co se nejvíce podobá té pravé", tak nevadí, že trvá sedm let . . .
Lasy
Já vím, pochopil jsem to ihned - vlastně dávno předtím, než si mi napsala tu kritiku/náseň. Je jasné, že je to hlavně o vlastním sebevědomí a sebepojetí. Už mne nebaví být smutný a depresivní. Přece stačí jeden jediný úsměv a můžeš jím na sebe upozornit člověka, který se díky tomuto prvotnímu vjemu pak stane "hlavní postavou tvého života" třeba navždy . . .
V každém pžípadě ještě jednou díky :o)
Lasy
nevím jestli nikdo nepřišel na docela velkou chybu, ale pomněnky jsou s MN....(aspoň myslím:))
jinak se mi líbí vůbec celé zpracování...
docela se vžívám i do celé básně a rozumím jí (asi jako všichni), protože někdy něco podobného určitě každý z nás zažil..
a bojí se o tom mluvit...dám ti TIP*
měj se fajn a držím Ti palce
m.
Waawe : díky, a díky za upozornění na chybu - již jsem opravil, občas mi pravopis netyká . . .
a všem ostatním taktéž díky za kritiky . . .
Lasy
zoufale chci být sám
zoufale chci aby mne někdo našel
zoufale toužím aby mne někdo hledal
Elyn, ani nevíš, jak jsem rád, že tu jsi (a že tu jsi zase první) . . .
Lasy
a někde možná ona
očima od pomněnek
na rubu jeho papíru
hledá slova
možná až otočí další list
prsty propletenými
tip
Tak to je na tip! Opravdu moc fajné dílko-moc mě zaujal i prolog:hlavně ,,rozlitý pohled ,, a dál do konce. Je to krásné a smutné zároveň a hlavně, je to hodně výstižné, realistické.Tvoř o 107.