Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHra na pravou a levou nohu
19. 05. 2004
4
0
8636
Autor
Makča
Sem drsná.
Přejeď mi po chloupcích
tejden neholený pravý nohy
a uvidíš jak moc.
Levou si neholím už půl roku,
schovávám její hebkost
pro tu opravdovou lásku
(jak se říká).
Zkrátka, jsem jen zprava drsná,
sáhni a ucítíš...
písmenková
16. 02. 2005
pletu si strany odmala, stejně jako barvy (růžová, oranžová, fialová, drsná)...hra k zamyšlení
Minim_Sladkyj
19. 06. 2004
Opravdu blbůstka.... Ale nejvíc se bavím tím, co napsal Puta - to samé co mně. "Dal bych ti tip, ale nevím jak. Píšeš nejlíp tady." Tak to je fakt něco!!! On /nebo ona/ to má už sériově připravené dopředu......
Elyn: dočkáme se toho, čeho se nedočkají naši rodiče a nedožijeme se již toho, čeho naše dítka, za předpokladu, že se dožijeme toho, že je povijeme..to je prostě jak jde čas no. pokroku nezabráníme, tak se holt holíme:-))))))
no, jasně - já tím vlastně jen chtěla říct, že když bychom udělali souhrn všeho, co muži dělají a ženy dělají, že by se ty seznamy v podstatě nelišily..:)))))
Puta: proč prudíš příšero? proč tu tedy ztrácíš čas?...ale mám tě ráda, jsi nejlepší! dala bych ti tip, ale nevím jak:-))))
Visla: to je v Rakovníku v nádražní hospě, když mi ujel vlak a další jel za dvě hodiny a měli tam jenom Louny dvanáctku a mně se v tom vlaku chtělo pořád strašně čúrat a jak jsem z toho byla stresovaná, tak jsem tvořila no...tobě se to nelíbí, drahá?:-))))))))))
chroust: od levý, která je nalevo od pravý..vycházíme - li ovšem z většinové fyziologie prototypu jedince s dvěma nohama:-)
Elyn: já i kdybych nechtěla, tak prostě jsem..holt osud skromný krasavice no...:-)
Jeheheman: proč? jsem člověk a nic lidského mi není cizí ne? sou horší věci a aj se o tom píšou básničky...
ale jinak asi budu ty ženský kosmetický záležitostě tematizovat dál, koukám, že je to nějak kontroverzní:-))))
:))))) no potěš, jestli se stejným vytáhnou i mužský, čeho se ještě nedočkáme...:)))))