Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSkoromilostná
20. 05. 2004
13
0
7640
Autor
Makča
Po spirále schodiště
naší gentlemanské dohody
"vocuď pocuď"
pleskají celou noc
pomalu a pravidelně
přesto stále o schod napřed
dva krvavé tepající kusy masa.
Dvě srdce do skla!
křikl jsi tehdy nad ránem
když jsme leželi zlámaný dole
a konečně je dohnali.
...toho posledního panáka
už jsem asi neměla pít,
říkám si, když pomyslím
na ten osolenej a opepřenej
kus tvýho srdce
někde ve mně.
dva krvavé tepající kusy masa.
Dvě srdce do skla!
Měla dobré srdce. Ale mohlo se ještě chvíli vařit....
no jo, tohle už sou archivní pasé záležitostě, já dospívám, řekla bych rychlostí světla:-)
taky se těší,. až začnu dospívat...ovšem archivní víno má také něco do sebe, nejen archivní krvavé maso
maso je krvavé pořád ze své podstaty, jinak by přeci nebylo masem, ale kostí, jenom krvaví jinými podněty:-)
:-) nejsem šochot, ale mám dojem, že ten dělá vše proto, aby v mase nebyla jediná stopa krve
Minim_Sladkyj
19. 06. 2004
Havana: Do toho se nám nemíchej, Elyn je náhodou někdy fakt k nakousnutí :o)))))
(abychom dostali tvoji reakci, je dobře poslat avízo - stačí označit kliknutím jména v takovým tom okýnku vedle kritiky - víc lidí označíš tak, že přitom podržíš ctrl - na to nafšecko časem přijdeš :)))))) )
permon: já jsem Balážová ne Bukowská, ale začíná to na stejný písmenko, to je teda fakt...to on byl ostřejší ne? já jsem decentní, nevinná a především vůbec nemluvím sprostě a nepíšu žádný básničky...:-))))
No, pěkně si tu povídáte, ale kousat byste se snad nemuseli?
Z básně na mě dýchla syrová realita syrových srdcí....lépe žádné dohody NEUZAVÍRAT, cožpak to nefunguje normálně??? ;-)
gentlemanský dohody jsou na prd... makčo...
páč vždycky nakonec skončíš pod schodištěm... s polámanýma svalama a ze skla střepy.
Nadhled vždy a všude..?
:)
nadhled vždy a všude ano, ale až ex post - taky vždy a všude..:-)))))))cvičím reflexi, aby přišla jednou včas, ale zatím je nějaká líná nebo co...:-)
Dvě srdce do skla, mě zaujali, je to fajn básnický nápad,ale postrádá to víc emocí. tak tip a příště už to bude lepší
ale to můžeš napsat, ale srdce tě zaujala případně zaujaly, nikoli zaujali..na to pozor, hochu, to by se ti stávat nemělo v tvém věku...základní školní docházku máš již ukončenu ne?:-)tak příště ať je to lepší..dala bych ti tip, ale nevím jak...:-)))))))))))
chroust: ale ne..od básníka s velkým B jako..no to radši ne.. mě to těší dvojnásob..je to taky kvůli tobě, jsi má velká inspirace, obdivuji tvůj styl, nápady, hravou práci s jazykem a schopnost kreativity..cítím, že bez tebe bych nepsala...:-))))))))))))))))och...
Hmmm ... hodně dobrý, i když, né moc lichotivý. Gentleman v každé situaci? Fáma !!!! Souhlas s prví reakcí Elyn :))))) t*
To sem nechytil od nikoho - to mám vod Přírody, ale když chce někdo ubližovat chudákovi malýmu Voloďovi, tak se musím ozvat razantně !!!!!
No jeden, neví, to je pořád "dyť tě neukousnu" a v lékařské literatuře sou pak popsaný děsný případy a pády. Ale nebojím :)))
Joj, právě si mne inspirovala, někdy dokonce i všech osm :)))
S tím si pohraju, ju?