Čas je někdy vážně svinstvo...Ale upřímně, kdybych se teď doopravdy měla vymanit z jeho pout, asi by mi chyběl...Vůbec jsme ho neměli začínat měřit, teď už s tím asi nic moc neuděláme...
Ale ta myšlenka se mi líbí!
sem tam jsem s tvou úvahou nesouhlasil, ale nakonec se shodnem všichni: JE TU NOVÝ DEN A SMĚLE DO NĚJ (nicméně "den" je taky jednotka času, takže jsem zase na začátku :-))
ať žijou tři tečky!! :o) ufff, souhlas s úvahou... sam
Díky za vaše kritiky :o)..
Sama vím, že bez hodin by to v dnešním světě nefungovalo... ale zase by to bylo jiný, měli bychom úplně jiný hodnoty. Možná bysme nedělali tolik zbytečných věcí, kdo ví.. bohužel to tahle moje úvaha nespraví a asi nic už to nespraví, ale částečně se tím řídit můžeme... tak jestli se o to jako já pokoušíte, tak hodně štěstí :o).
Ještě jednou dík!
Vlastně je tu už všechno napsáno... Souhlas s Vlastinou...
A reakce na ostatní... jen nesouhlasy... I když STRABA má pravdu... užívat a vědět... proč by ne?
...ovšem názor smrti je opravdu názor smrti... máme-li se sejít, sejdeme se;-)
nemůžeš si užívat a přitom vědět.
a taky to nejde jen tak, myslet jenom na danej okamžik, to je blbost, vždycky máš nějaký závazky s budoucností nebo s minulostí
ale pravda, to už zase nesouvisí s časem, myslím teoreticky:), to je stálá věc.
..hakime, souhlasím, že můj názor má moc radikální nádech, nic takovýho by zřejmě nefungovalo. ale byla by sranda
díky za avi
S tou myšlenkou také souhlasím,bylo by to pěkné nestresovat se časem a možná by se mnoha lidem žilo radostněji.Líbí se mi tvoje slova,že bychom měli žít tak jako by to byl náš poslední den.Lidský život je jen krátká návštěva a proto užívejme plnými doušky.Vlastina33
mno, tahle myšlenka se mi moc nelíbí, nebýt času nemohli bychom se sejít v určitou hodinu, pořád bychom se hledali a nemohlo by bez něj existovat mnoho dalších věcí takže nic no :)
ta myšlenka se mi líbí moc a naprosto s ní souhlasím, myslím si že čas vůbec není relevantní, je to jednoduše další náboženství, omezuje svobodu a všechno. taková pitomá piplačka kvůli zabránění chaosu. no, pak by už jenom stačilo vymazat pojem chaos, no a pak by bylo všechno perfektní:)
nicméně ohledně toho zpracování, totiž, občas mi přijde, že v té úvaze vedeš trochu zbytečný řeči, který jsou v tomhle ohledu hodně ohraný - užívejte si každý den, jako by byl váš poslední; je tu přeci nový den! dost to tu úvahu kazí, kdyby se tvářila jenom o trochu víc úvahovitěji a ne tak frázovitě, měla by mnohem větší váhu, jakříkám, myšlenka je to vážně skvělá:), taky nad ní pěkně dlouho uvažuju
Já bych se ptal spíše proč? Ne co. Ale proč? Proč vlastně něco je?
Je jen to co je právě teď. V tom máš úplně pravdu.
Jinak nevědět a užívat si každý den s tím souhlasit nemůžu.