Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProsbička
22. 05. 2004
0
0
2652
Autor
Dixie
Milí písmáci, potřebuju pomoc.
Jsem víc muzikant než psavec a chci složit muzikál na téma Úřad.
Hledám příběhy o trápení člověka s úředním šimlem.
Jistě mnozí máte zajímavé až dramatické story.
Budu Vám povděčem, když se se mnou o ně podělíte. A kdyby snad někdo přímo chtěl psát libreto...
Moc děkuju předem. Honza Suchý - Dixie
No proč ne, jako tragikomedii jsem to původně zamejšlel. A hororovej muzikál by snad taky šel, ne? Třeba takovej prvek jako provinční úředníček, kterej občas svého klienta zavře do sklepa a po kouskách ho odborně odřezává a konzumuje ?
Ještě jeden postřeh: většinou největší umělecká díla vznikají v hodně přísné formě, čili čím větší je omezení, tím větší umění vzniká. Enem esi se to týká smrtelníků jako jsem já... :o)
Kašli na formu, třeba jen dodej téma a pak se o tom můžem onlajn dohadovat třeba na ICQ, co dělat dál
byrokracie jest naší chloubou. být tebou počkám až se víc zažereme do EU a tem se z té byrokracie už fakt požouchnem
Supíku, právě proto mě to téma pálí, že chci pomoct rozvířit kaly. Za chloubu bych to moc nepovažoval. Moc se mi líbí sloveso "požouchnem". Nemáš nějakej nápad na to libreto? Případně i na jiný, já na "Úřadu" netrvám.
uvidíme, začíná se mi ten tvůj nápad čím dál víc líbit. Každopádně při psaní mě předem daná forma dosti omezuje a výtvorem je podprůměrný produkt, ale dám vědět svým můzou políbeným přátelům a uvidíme co se stane. Jen mi dej nějakej čas.
Supo
Pišta_Hufnágl
22. 05. 2004
Fou: Ono to nebude za týden, tak snad se můžu těšit.
Můžeš mi psát přímo na: suchy@bogi.cz
Pišta: Nebudu pak jako vykradač hrobů?