Panna Marie a markýz de Sade v jednom díle :)
Ahoj, tak som sa tu opäť raz zastavila..a toto dielko som si našla v avi...
Mokrými prsty ťuká do oken
kapkami hasí žízeň
okapů
domlouvá s nimi tiše
pronájem
nemocným oblakům
tento kúsok sa ma dotkol, lebo je to presne takéto momentálne, a preto pripájam tip...
angelik...jsem ráda, že ses vrátila a doufám, že zůstaneš, protože je tu dost těch, co tě budou vždycky číst rádi a já k nim patřím taky:-)
tvé Viktorčiny tiché jsou nádherné věci, moc krásné a něžné, hebké a hlavně - neskonale nevinné
s_b + Gerzon: slípčing, tvá reakce na Gerzona byla odpovědí sama za sebe. Gerzone, já už sem taky téměř nechodim, důvodů je víc než dost. mějte se oba pěkně*
to nevadí, dlouho jsem tu nebyla, ale i přesto - bohužel - mě stále některé věci tady nenechávají příliš chladnou. Dík za reakci
pšššt, klídek barush, to posoudím sama a svá "možná" si nechej doma pod spodničkou
:o) Další pokračování a opět skvělé! Přece tě nemůžu jen chválit, abys nespychla.... T.
když si zakryju ty kurzívy tak určitě tip!! nechceš je radši strčit do nějaký postranní béčkový mimobásně?
cufktish...ne, patří do ní...stejně jako do ostatních mých Viktorek...ale díky, že ses zastavil:-)
s_b..nereagovala jsem na diskuzi pod touhle věcí, ale všeobecně na diskuze, které se tu často vedou a mně nedávají nic víc, než pohled na pár sebestředných lidí, jak si tu léčí své komplexy na autorech, jejichž díla jsou možná slabší, ale to neznamená, že jsou hloupá..
nemyslím, že právě já potřebuji na něco přikyvovat, ale taky tady nepotřebuju dokazovat, že mi nechybí sebevědomí tím, že budu plácat koniny pod kdejakou diskuzi
craerassy : podívej, nevěděla jsem, že ti něco vadí
a tohle je co?? když mi něco vadí, mám se svěřovat redakční radě při pondělních poradách??
jejda, tahle mi utekla...
je jiná než ty tamty...
poslední dva verše húú :)
a ta debata tady, mankote, já ji radši nedočtu...
(ty vlaštovčí křídla se mi líbí..;)
Elyn...já ty debaty asi přitahuju nebo co:-(((
:) bude dobře, Crae..;)
hlavy se zchladí a tak..
:)
(ty za to nemůžeš..;)
Craerassy:
po delší době:
ta autoerotická a uspávací diskuze tady nahoře je naprosto výstižným vzorkem toho, proč jsem z Písmáka odešel a nakouknu jsem jen jednou za čas. Míra netolerance k názorům a chování jiných je tu prostě neúměrně vysoká, zejména od skupinky lidí, kteří tu tráví desetkrát více času než všichni ostatní dohromady a mají proto, bůhvíproč, dojem, že jim Písmák patří.
Craerassy,
prosím tě, není možné se s tvými krásnými básničkami tešit někde jinde? Nemáš nějaké své webátko, kde bychom je mohli vychutnávat v klidu a bez přestřelek těch, co tvrdí že spí a že sem prakticky nechodí a přitom tu dělají takový rámus?
Gerzone, já se snažím do diskuzí zapojovat co nejméně, protože tady nic nepřinášejí. Vím, o čem mluvíš. Je to otázka tolerance, vnímání druhých a ponechání prostoru na vyjádření svých názorů.
Ostatní Ti pošeptám, ano?:-)
prijemna alternativa k literarnimu dilku..libi..*
SB: Já jsem diskutoval s chroustem, dokud jsi do toho nevstoupila se svým
aerotik : seš blbec. Je řada dobrých věcí, kterých se chytili špatní lidé. Škoda že nezmiňuješ také ten ohromný kus dobra... a dalšími osobními útoky, jak je Tvým zvykem.
Výbornou ilustrací toho, jak to dopadne, chytí-li se dobré věci špatní lidé, je právě stav Písmáka. A jaký to býval dobrý server! Naštěstí už sem skoro nechodím.
dream...tvé obrázky...jsou nádherné...kdykoli některý vidím i u jiných kritik, musím se usmát...děkuji..:-)
S_B: Přesně jsi vystihla, co si myslím o Tvém vystupování na Písmáku. A jak mohu sledovat diskuse po jinými díly, zdaleka v tomo názoru nejsem osamocen.
A nějaký ohromný kus dobra za žádným náboženstvím prostě nevidím, ať hledám, jak hledám. Samozřejmě byli vzácní lidé typu A. Schweitzera nebo Matky Terezy, ale to považuji za výjimku z pravidla, že každé náboženství plodí zejména zlo. Takoví by konali dobro, i kdyby byli nevěřící, spíš bych řekl, že navzdory své víře, kterou samu považuji za zavrženíhodnou.
Ale dál už tady touhle diskusí nezaplácávejme prostor pod kráskou Craerassynou básní - nesouvisí to s ní.
U Vincenta jsem si vzpoměl na Vincentku - ačkoli se jedná o ženu...je pěkně HNUSNÁ!!!!! :-)
s_b: mrzí mě, že díky mé Viktorce došlo k diskuzi nehodné vás obou...ačkoli tě jako autorku beru, dobře víš, že výbušnost tohoto typu mé sympatie nevzbuzuje..Aerotik má právo na svůj názor stejně jako ty, proto tu snad nemusí padat slova jako pitomec, blbec, kráva apod...stejně jako si o "slípink" nemyslím, že je kráva, ani Aerotik podle mě není pitomec, píšící bláboly..to, že každý píšete jiným perem ještě neznamená, že jeden či druhý píše hůř..
a za chrousta dík:-))))
JiKo...naprostý souhlas!!:-))))
Pokud reaguji na něčí kritiku (byť nejapnou), posílám samozřejmě avízo. K tomu avíza jsou, ověř si to třeba u svého zbžňovaného Lirika. Pokud Tě to otravuje, tak lidi sprostě nenapadej.
Já ten klub zakládat nebudu, za to mi Ty ani Písmák nestojí. Jste mi oba čím dál víc šumafuk. Naštěstí existují lepší literární servery, dokonce v množném čísle.
avi pro S_B, své názory nebudu zbaběle schovávat
To se tu musíte bavit pitvou?
pan Sade mě zase zbil
A ta paní Marie - to měla být ta Josefova? Ta kdyby měla ochranu, bylo by na světě mnohem líp. Nikdo nenapáchal na světě tolik zla, jako stoupenci "lásky k bližnímu". Dějiny západní civilizace jsou dějinami zločinů z náboženských pohnutek, ať už byly páchány na křesťanech, křesťany, nebo nejčastěji křesťany na křesťanech.
Aerotik: ony ty dějiny východních civilizací o moc lepší nejsou ... :-)
chroust: Pak jsme blbci všichni. Je snad někdo, kdo o sobě s klidným svědomím může říct, že zlo nespáchal? Já teda určitě ne.
guy: To máš pravdu, spíš horší, zejména v současnosti. V mnohém se ještě nestačili poučit z minulosti jako Evropa.
Chrouste, to Ty mluvíš o zlu absolutně. Samozřejmě, že zlo je malé a velké - a až příliš často stálo náboženství právě za tím velkým.
Nejsem vrah ani masový ani jednorázový, ale přesto mám na svědomí věci, které mne dost tíží.
Aerotik...ano, je to ta Josefova, ale nechtěla jsem tím rozpoutat diskuzi na téma náboženství a zlo...:-)
s_b: přimlouvám se...vezmi si ho s sebou:-))))
chroust...kdepak smutek...je to má rozcvička před dalším tikáním:-)))
..pan Sade mě zase zbil..
skvělá
t
:-)) ... v některých mezírkách jsem povzdechl ... ale v některých jsem se nemohl ubránit zasmání ... obojí bylo fajn *
hmmm... :-)
no tak jo
(a valžán byl žán...aspoň myslim)
T.
Vlaštovčí pírka sbírám
do krabičky
zavírám jejich létání
pěkná - tip
miluju Vincenta!
ale tady se mi moc nelíbí...
ani to kolem... není to teď nota, kterou bych asi ráda slyšela..
nebo
už nic neslyšet..
Ach, Vincente!
dis..tak aspoň vincentku si dej:-)))
Vzal jsem si jenom trochu stříbrnýho nádobí. Ale splatím to vrchovatě ! Čestně !
to já vím..kuchařka je nymfomanka, tak ti přeji nízký úrok:-)))
chtel jsem napsat "jako vzdy", pac je to "jako vzdy" dobre, ale uz po prvnich dvou slokach jsem si to rozmyslel, neb to neni "jako vzdy" o sexu. to jsem si aspon myslel, dokud jsem nenarazil na posledni dva radky a chte nechte se musel usmat. i kdyz vlastne ani nevim, cemu :o) a proto napisu - "jako vzdy libi" ;o)
Krytonku...Viktorka se mým "jako vždy" malinko vymyká, potřebuji mezičas pro své "jako vždy" a ona jím je:-)