hehehe, hodně se směju:))) tip za upřímnost a taky s tebou hluboce soucítím:) akvárko s rybičkama? já si k podobným případům přisadím s obyčejnou vanou:)))
ach jj...taky mi to neco pripomina...ze by vsechno muzske pokoleni?? nee,urcite nekterym krivdim,ale v otazce jejich nezostuzene a bezvyhradne dokonale muznosti je tady tohle dilko jako dobry zarez ;-)) TIP
No právě - holky, jak jsem vypozoroval z jejich pláče na mém postpubertálním rameni, odevzdávaj svý věnečky skoro vždycky těm týpkům, o který by si za normálních okolností a přílivu zdravého rozumu neopřely ani to kolo (za mého mládí se říkávalo, že by se na něj ani nevychcaly)
vidis, ja takovy pripad nejsem a prece jenom je mi to hodne blizke ;-)
to je jako odevzdávaj tak ochotně tobě?:-)) (todle totiž vyplynulo z tvé kritiky...:-))
mimochodem, nejni to pravda! to ti asi nebrečela na rameni žádná z mých známých... jo, říká se to kolo, o čůrání znám jinou hlášku:
"plameňáci? tak těch bych si nevšiml ani kdybych na ně ch...=sprostější obdoba slovesa čůrat !":-)
elejko, přehlédla jsi "skoro všechny" šak ale dík za souznění
skleničko, já ti snad provedu cikánskou antikoncepci (kopanec do břicha) neprovokuj. Navíc máš nějakou šmatlavou dedukci. Mě se chodily vyplakat spolužačky a kámošky až když procitly, tedy pozdě. Za mého mládí platilo, že s použitou si dělej co chceš, ale na pannu nešahej, pokud jí opravdu nemiluješ.
Moje rameno jich pár ještě unese, a potřebuju vyprat košili, tak je klidně směruj na mne
chi, šmatlavá dedukce, jo?:-) s těma cikánama jsi mě naštval, ale neboj, já taky vim, kam kopnout...:-)
a k tvému mládí...nu co já vim, co platí mezi hochy...jsem přece jen kus skla...:-(
s tím kopancem jsi si začla svévolně ty pod Millyninou menstruací :) a dodnes jsi ho neobjasnila, ač jsi byla v klubovní diskuzi opakovaně vyzývána. :)
V žáru tečeš jako sklo?
no, asi mi to fakt něco připomíná...ale neberte to nijak konkrétně!:-)))rozveselilo, jen konec by tam ani nemusel být, klidně bych skončila u stožáru, ale v poho, teď se mi to kafrá, že?:-)
no, to mi neco pripomina ... :-))
ale jinak napsano ctive, dobre.... ale o Pavla bych si ani kolo neoprela :-)
Jo, sex je dřina. Teď si uvědom, že bys´ při "prudkém dosednutí" nějak sklouzla, nebo co já vím...AU. :-)
Teda holka, tohle je druhá povídka co od tebe čtu, od té "Mrchy sobecké" se to dost liší mravními postoji.
No, vono když stojíš před již propluženou branou s poněkud divokou minulostí, je od tebe ze strany ženského pohlaví automaticky očekáváno a předpokládáno, že budeš ve všem lepší, delší, výkonnější (a já nevím co ještě), a to navíc hned napoprvé, než všichni ti tví šťastnější předchůdci, co k tomu navíc měli lepší příležitosti.
Takže to chce pevné nervy, naprostou absenci citu, natožpak nějaké té lásky. Jenže Citliví a milující kluci zpravidla nebývají šicí stroje, co prošijou skrz naskrz bez zachvění živé maso stejně jako látku... Ale co, cílevědomé ženy přece nestojí o lásku a city, jsou to přece naivní projevy doznívající puberty, nebo ne?
Giovanni Boccacio by si tě jistě vzal do kruhu, kdyby psal zase nějaký ten Decameron...
To je spíše tragické, než komické ... ale pobavilo.t
Tak jsem se zase jednou zasmála :) tohle ám jako avi :)
jak se nechat přepižlat :))
tak za tohle máš bod... : ) tip
:-)) pěkné, čtivě napsané
Mně i mé první dívce se naše první (pro oba) pižlání docela líbilo. Jen nás při tom předčasně vyrušili rodiče, ale to už je jiná pohádka.
T*
fakt líbí-doufám, že o mě jednou nenapíše někdo to sam=>budu se snažit slibuju. t***
Tragicus mě tvůj názor taky zajímá.
dismorphia - bohužel nejsem telepat a nevím, kdo zorvna žádá nebo nežádá mou pozornost. Každopádně mé avízo u tebe evidentně splnilo svůj účel. Ukazuješ, že jsem ho neposílal zbytečně.
StvN, no já pak spíš reagovala na Tragicuse, ale to je fuk :)
Některé kritiky a ohlasy na kritiky se mi tu vůbec nelíbí.
Dílko je celkem dobrý. Forma mi tu jasně dominuje nad obsahem. Možná je to spíš pro holky, nevim.
Jóó, o přepižlání se musí pokoušet oba. Nejsem gynekolog, ale mám takový dojem, že u některých je panenská blána prostě pevnější...
Hlavní hrdinka mi neni vůbec sympatická. Tu bych ani náhodou nepižlal. Ostatně ani Pavel se mi nelíbil...
O panictví bych chtěl určitě přijít jinak.
Teď už vím, že TEN SPRÁVNÝ TO NEVZDÁVÁ, jenže se k tomuto poznání musím dopracovávat metodou : pokus - omyl.
Tragi, příště bys mi mohl aspoň poslat avi, když už na mě mluvíš - to je slušnost - to jen tak pro pořádek...
já se učila (už nevím ve které třídě), že uvozuje se jen to, co je opravdu vyřčeno..
já si za svým stojím..
A Bravíčko byste tipovali taky, že ano?
Tenkrát porpvé.
Matyldě blahopřeju k poznání, že jen jedna žena TO dokázala bez práce. Ostatní holt musí pochopit, že musí tím svým zadečkem taky trochu hnout.
StvN: a avi proč? kdo je na to zvědavej?
jako kazdy chlap s urazenou jesitnosti ma pocit ze to musi vedet celyy svet..:*))))))))
StvN..ne, Bravíčko ne, mazlíku...ale dobře napsané dílko ano...mrkneme i na tebe, ať vidíme, kdopak je tak nemilosrdný:-))
Craerassy - dobře napsané dílo, cha. Mno, to je docela odvaha, napsat tato tři slova za sebe pod tímto vtipem.
hrochu, pravděpodobně :)
StvN, ale nějak se tě to dotklo :)
no co uz...akorat to tak proste zni...mozna existuji veci ktere chlap nemuze pochopit co?...
Proč útočíš na chlapy?
Cítíš se snad dotčena?
My, hermafroditi, to máme nejjednoduší ... ;o)
Jo - a Bravíčko bych asi taky tipoval, protože není výjimka, že když už se k němu dostanu, tak se začtu a po pár minutách slzím smíchem ... ;o)))
dismorphia: asi jsem zapomnel a rozhodne to nebylo z neslusnosti... a StvN ti posilal avi, protoze je to neslusne, kdyz k tobe mluvi ho neposlat...
ja si za svym stojim take, myslim, ze mnoho lidi praktikujicich psani - spisovatele - to vi lepe nez teoretik - ucitel...
to jen tak pro poradek...
áá, Matylda zas píše o panenství :o)
chybí ti tam -já- v jedný větě!
ale je to bezva jako skoro vždycky *
Tragicus:
Kdybys jen ze sebe nechtěl dělat hlupáka a nemluvil z cesty.
Víš dobře, že to, cos psal ty, bylo přímo na mě (čili by avi bylo na místě - jestli jsi zapomněl, dobrá, kvůli tomu se tady snad nemusíme začít handrkovat jak dvě děti), ale to, co sem napsal StvN byl pouhopouhý skřek do prázdná, ani nevím, jak jinak to nazvat. Nic, co by kohokoliv tady muselo zajímat, nic konkrétně pro mě - proto to mé rozhořčení kvůli avízu. Ale to ty moc dobře chápeš. Ať už jsi bystrý jakkoliv, tohle snad tak nepochopitelné není.
"myslim, ze mnoho lidi praktikujicich psani - spisovatele - to vi lepe nez teoretik - ucitel..."
můžeš mi ještě pro pořádek říci, do které z těch dvou skupin řadíš mě a do které sebe? pakliže totiž to zařazení nemáš, nechápu, proč jsi vybral zrovna tyto dva břehy a přijde mi to poěnkud zcestné...
heh... myslel jsem, ze tva inteligence si odvodi, ze nemluvim ani o jednom z nas...
"já se učila (už nevím ve které třídě)" => myslim, ze te to ucil ucetel/ka => teoretik...
"to zalezi na stylu autora, nekdo pise:
-On to snad vzdá!!! zaburácelo mi v hlavě.
nekdo tak jako autorka
a nekdo beze vseho..." => myslel jsem autorem spisovatele...
StvN neposlal avizo jen tobe [napr. i mne], jelikoz mluvil konkretne ke vsem, co dali tomuto dilu tip... a mne jeho nazor zajima...
skvěle... ono zeptat se není nic na škodu, víš? rozhodně lépe se ptát, než pak nevědět :)
ačkoliv tedy ani v nejmenším nemohu souhlasit s tvým názorem, že spisovatel zná všechno z gramatiky lépe než teoretik.. to bys musel jít případ od případu - takhle to zní spíš jak zobecňování, které je k ničemu...
jsem si vědomá toho, že avízo od StvN bylo hromadné (má inteligence mi dala impuls, ketrý pramenil z toho, že se ozvalo více lídí), ale já mohu říct, že mě jeho názor nezajímá...
za jedno nejsem příliš zvědavá na to, jak to má dotyčný rád v posteli, za druhé když já se rozhodnu netipovat tam, kde ostatní jásají, hned kvůli tomu nerozesílám hromadná avíza, aby viděli, jak jdu proti proudu...
a už tu nechci Matyldě špinit prostor, čili odcházím, neboť tato debata se místy zvrhává ve štěkání dvou malých rozmazlených parchantů..
bohužel, říkám si, bohužel pro mě...
nu, jen by mne zajimalo, proc bohuzel pro tebe?
jestli nechces spinit prostor tady, klidne mi ho pospin pod mym nickem, nebo napis zpravu :]...
ja ho tedy spinit jiz nebudu tez ;]
to byla jen moje umíněnost, která si neodpustila nabubřelou poznámku ...
dík za pozvání, někdy třeba využiju..
:)
jedna omluva pro Matyldu :)
Je to na můj vkus literárního vymýšlivce nějak hrozně moc upřímný...a taky dost dobře napsaný...T
:*)))))))))ach jak mi to neco pripomina:*))))))))))tak jsem se cele cteni usmivala a rikala: Ach boze...to byly doby:*)))))))madam mate muj tip:*))))))))
:-)) ten správnej to nikdy nevzdá ...
T. + avi
jo, Matylda to umí podat..
a Delahaye má pravdu..;)
:) trošku zpovědnice
švih to má, čtivá záležitost...
nad něčím se s úsměvem kývá hlavou :)
jednu malinkou poznámečku budu mít: k tomu, co si říkáme v duchu, uvozovky nepatří.. to je poznámka k tomu:
"On to snad vzdá!!!" zaburácelo mi v hlavě.
ech... vzda to kolikrat i ten spravnej.. :-))) ale je to uzasne napsany.. tiky za poctenicko.. :-) *
ale ano, nebylo to spatne... :
dismorphia: "k tomu, co si říkáme v duchu, uvozovky nepatří.. to je poznámka k tomu:
"On to snad vzdá!!!" zaburácelo mi v hlavě. "" s tim nemuzu souhlasit...
to zalezi na stylu autora, nekdo pise:
-On to snad vzdá!!! zaburácelo mi v hlavě.
nekdo tak jako autorka
a nekdo beze vseho...
jen tak pro poradek...
Trochu hořkosti na závěr..;-)