dneska jsem to cetla na neviditelnem psovi - jen s malinkatou upravou - http://neviditelnypes.zpravy.cz/p_zabava.asp?r=p_zabava&c=A060307_182517_p_zabava_wag
Řekl bych, že je to spíše blbůstka, ale skvělá :)))))
tak ja ti taky tipnu je to fakt fajn
:-)))
změna přístupových práv
má vliv na zdravotní stav
teď prý holka z malé vísky
léčí si své pevné pysky:-))
tip
po letech k tomu neřeknu nic novýho...stále báječný:-)
přístupová práva
:)))
Výběr
:)) přístupový práva :))))))) *
:-)))...výtečně...***
Elyn, dík za avi :-)
Jen pro zajímavost. Klikni sem: http://www.kudlanka.cz/21925_item.html - je tam takhle Tvoje povedená básnička okopírovaná a upravená (samozřejmě bez uvedení autora). A pod ní docela zajímavá diskuse.
Oh yeah! Konečně něco normálního....
jejky...i kdyz to neni basen zrovna do citanky.....tak jsem se u ni rechtala, az mi tekly slzy....navic technicky to nema zadnou chybicku.....ani zadne slovicko tam neprebyva....nezbyva nez dat ti, za to malou hvezdicku ...
Tak to je naprosto geniální. fakt hodně hodně jóóó...
Anonym 11 je vůl a ty se mi líbíš. Jenže, sakra, zase ženatej. A já jsem zas vdaná a přístupový práva mám nastavený poněkud specificky... taky jsem četla tvoje Jak mi děti rozum berou, což mě nadchlo... vyjadřuju se poněkud nesouvisle, ale jak jsem řekla, líbíš se mi.
Tímto ses stal mým oblíbencem. Kde na to chapi chodíte ?
:-))))) dokonalé :-))))
Danny> díky :-)
:-DDDDD
tyyyjooo, nebyt dannyho klubu, tak by mi to uteklo a to by bylo skoda
dobre jsem se pobavila takhle vpatek navecer
tip :-)
Takhle jsem se už dlouho nezasmála..díky :-))))))*
tohle asi použiju u maturity z informatiky :-)
***
Jo, je to suprovej flak teda basnicka. Vsadim se, ze je to prvni basnicka, kterou tvoje kolegyne dostala a lepsi nez ruze ;=)))) ****
doprkenný vohrady!!! to nemá chybu!!! :-)))
*T*
váženej anonyme... řeknu ti to asi takhle... seš vůl...
nejen kvůli tomu, že ses ani nedokázal podepsat...
co je to podle tebe hodnota? má větší hodnotu praštěná básnička, po který se svezeš na zem smíchy a nebo hrozněmochodnotnej hlubokomyslnej depresívní román, po kterým si vezmeš kus provazu a odejdeš směrem do lesa? škoda, že ses nepodepsal, docela rád bych znal voji odpověď...
@ki
Tak slibeny dodatecny tip!!!
:o))))))) **** dokonalost sama :o)
:o)...... a jak to bylo dál? :o) *
opět jako obvykle: hravý, vtipný, přirozený....kde se dá tahle knížka koupit?tip
Jé, to mě pobavilo, i systémoví inženýři mohou být normální!Tipuju sw pusou od ucha k uchu!
Moc hezké. Ale musim říct, že jsi měl dost kliku, že jsi našel chybu tak rychle. Většinou to trvá mnohem dýl...
:)))))))
TIP
A tenhle skvost objevím až po takové době! I pozdní tip snad potěší.
Jako všichni zde přítomní!!! Ťop jako velká přesprasečí bouda!!!
Bez chyby! :-))))))))))))))))) TIP jako hrom! Měj se fajn! DeX
# řekněme to pěkně po UNIXovsku:
echo Nemá to chybu!
dd if=/home/Danny/tip of=/net/pismak/Zenatej
Fakt dokonalé!
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
*
Som uplne zdeptany z roboty a tak si chvilu citam Tvoje vytvory a vracia sa mi chut do zivota.
Diky (*)
Žjóva!!!!Chlape,ty dokážeš člověka rozesmát.Jen tak dál...
TIP - na ten práva mam :-))
Libi. Hlavne ta pristupova prava. A co jinak? Jinak je zdrava? Tiiiiiiip
:oDDDD
bozinku poslete mi taky nejakyho analytika ;o)!
TIP
To je dokonalééééééééééé !!!
už dlouho jsem se tak nepobavil
s tipem a to je zatraceně málo !!! :o))))))))))
tak,tak... dokonalé (sevšimvšudy)
Naprosto. !!! uáá. 1 tip je málo. (já bych to spíš šoupnul do blbůstek... :-))
papouch: vona je to spíš děsná kravina, ale takovou kategorii jsem nenašel... :-)))
počítačový maniaky ty já ráda
HAHAHÁ... dokonaléééééééé!!!!!!!!!
:-DDDDDDD
My počítačoví odborníci to nemáme lehké ;-)))
TIPík jak vyšitý a jeden je fakt málo!!!
P.S. Vio je taky systémový inženýr chichi
Fakt mě to pobavilo, směje se tu celá kancelář. Tip.
Co dodat :-) Tajemný jak hrad v Karpatech a ještě si dělá z žen šprťouchlata ;o)
Jeee, to je hezke :-) dekuji za prijemne rozptyleni
pjekný, milý, no prostě Ťip :-)
:o)))
já se tak ráda směju... když je čemu tím líp!