Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKouzelník
26. 05. 2004
8
0
3010
Autor
ajlla
Objevil se
zmizel
schoval v dlani
chodník pod sprchou lamp
spící macešky
dva páry studených uší
opilou noc
a mě
zmizel
schoval v dlani
chodník pod sprchou lamp
spící macešky
dva páry studených uší
opilou noc
a mě
no neda se nic delat ,krytika je krytika ,ale sleeping beauty ja a verim tomu ,ze i mnoho nasich pismaku takto psat neumi. Krasne si myslim,ale je ,ze tu jsme a snažime se vyjadrit sve pocity jinou cestinou nez je bezna konverzace. O klesajici urovni ...tezko rici ,kazdy ma prece jinou latku a me se libi beanty ne vse co ty pises a presto nemam pocit ,klesajici urovne...nejsem expert na basnickou tvorbu ,ale jsem rad ,ze si muzu precist o citech a pocitech druhych ...kdyz se mi podani nelibi tak ho proste nectu... jsem rad ,ze tu jsme...
kdáká vrána
kvočna kráká
a zlobí se
na Písmáka
proč tu píšou cizí tvory
když jenom já krásu tvořím
Písmák ajlla
radši tvojí
kráse
dvoří_:-)
Krásnoočko
26. 05. 2004
napíš nám ešte tých ďalších deväť, čo si v tej minúte napísala (keď desať za minútu), táto je milá
sleeping beauty: veď už nerýp a nezhadzuj, nejako si sa (podľa mňa na Tvoju škodu) rozbehla smerom neľútostného a vševediaceho kritika... ja napr. mám aj v tomto prípade naozaj iný názor. tip
čiže TY vidíš, hodnotíš ROZHODNE správne?
dobre, MOŽNO sa budeme musieť prispôsobiť Tvojmu súdu, keď ten jediný zaručuje objektivitu. (naozaj?)
Takže mám prosbu: klesajúcu úroveň Písmáka by si mohla zachraňovať bez aj bez invektív, ktorými (podľa Teba nezaujímavého) autora podceníš, zhodíš. Naši autori vedia už i čítať, aj písať... asi už nie sú posmievační škôlkári a tento štýl sa takisto do Písmáka nehodí. Chráňme úroveň Písmáka i v časti KRITIKY.
Je mi ľúto, ale už dlhšie sa niečo podobné derie zo mňa von.