Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBuď paprskem
26. 05. 2004
8
0
3563
Autor
Alive
A tak šplhej
až do korun stromů
tak sahej a stoupej...
....stále výš a výš....
Až tam nahoře,
uzříš paprsků zář,
jen vztáhni ruku...
A za ty šňůry světla
nech vyvést se až tam,
kde bouřky neznají
ani mračna divoká...
...sviť se Sluncem,
buď paprskem...
...buď tím,
jež s deštěm tvoří duhu...
...kdo naději a souznění
a nesmyslné blouznění...
jen dál a dál všem nese...
Vystihnuto to již bylo. Povznáší, jako bych se už už dotýkala oněch paprsků...opět krásné. Piš víc básní a dám si Tě do oblíbených autorů! ;o)
tip***
Černá_víla
14. 07. 2004
Díky moc všem :o)), Hakime přesně tak jsem to myslela ;o))...
sleeping_beauty
díky moc za rozbor :o), neni moc kladnej, ale to neva, některý připomínky mi dost řekly a byly na místě. Nic kvůli tomu měnit nebudu a myslim, že je to dost pochopitelný, protože už by to nebyla moje báseň...a navíc, v tomhle případě bych jí musela jednoduše smazat..:o)) (ale to "jež" bych asi opravit měla-máš pravdu!!) Věřim, a vlastně i vidim, že má tahle básnička svoje čtenáře...
A k tomu způsobu kterým píšu...já vim, nemam sama ráda když někdo moralizuje a poučuje...ale občas to ani jinak napsat nejde...
No nic, tak se mějte...:o)
Imagine all the people, living for today... you may say I`m dreamer, but nothin` only one...
Moc hezké Alive*
poslouchám do toho floexe a zapadá mi to do kontextu...
báseň jako celková se mi líbí, hezké obrázky, pocity..vše pěkně napsané...
äle ty písmenka jsou strašně malé...
jinak fajn
a TIP*nu
měj se hezky
m.