Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO
Výběr: Lyryk
29. 05. 2004
9
0
2716
Autor
dismorphia
O
/Lawrence Ferlinghetti/
V leže
na boku
rybníka
zakuklená
vidina bloudění
mezi lekníny
pavouci – poutničí
po bradě
rozeznívají
malý strach
mají z čeho žít
tsss, teda že pod Tvým dílkem má někdo potřebu napsat, že jsem v plutu nic nenapsal, to je samo o sobě pozoruhodné (!)... že si to po dvou měsících ještě pamatuje a že to na něj zapůsobilo, přestože to nepřečetl... asi měla ta báseň neviditelné charisma :)))
a taky mě - samozřejmě - potěšilo, že sis ji pamatovala i Ty a ještě se nebohého nebožtíka katugira zastala :) (hola, Morasten, asi se sluší poslat Ti avi...)
(teď, když jsem se tu tak rozepsal, je mi hloupé, že k téhle básni zrovna nemám moc co říct... vlastně spíš vůbec nic :) )
Malá smrt
Vítr zkouřený požárem zní
praskáním prstů rosy a z louky se
sypou prsteny
malé smrti
Malý strach jsem bohužel nikdy nenapsal :o)
dismorphia
11. 07. 2004
jo, napsal, :-)ale do prologu...ráda čtu díla, ale na bílym prostoru se toho moc číst nedá...
dismorphia
02. 06. 2004
kdosi jednou napsal - nenapsal dílko bílé pluto...tohle je o něco lepší, aspoň si tam něco napsala:-)
dismorphia
31. 05. 2004dismorphia
31. 05. 2004dismorphia
30. 05. 2004dismorphia
30. 05. 2004
nojo, chrobák má recht, předbíhat by se nemělo, zvlášť starý babičky ve frontě a ták..;)
:)) (ahoj, dis ..:)
dismorphia
30. 05. 2004
:) já tebe taky, i když ty tu jsi doma, že jo..Od tebe se očekává, že tu budeš a tak :))
dismorphia
30. 05. 2004dismorphia
30. 05. 2004
Tak tohle jsem moc nepochopil - snad někdy jindy ještě se vrátím... Přeji jiné, chápavější kritiky - mj se pěkně :-)
dismorphia
29. 05. 2004
jehé, mně se to líbí :)
dis, je to hezký, ty pavoučci po bradě a tak..
mají z čeho žít...