Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČervnový Šuplík na Leitnerce
31. 05. 2004
0
0
4362
Autor
ashentree
On to tady Bacil určitě ještě upřesní, ale pro jistotu dávám na vědomí, že zítra 1.6. se od 19:30 koná v brněnském klubu Leitnerova poslední "šuplík" v tomto školním roce. Dostavte se v hojném počtu a doneste si něco ze své tvorby, večer tentokrát patří volnému čtení! :-)
Těším se! ;)
Těším se! ;)
papouch: bylo jsi žádáno ptačisko barevný :-) že prý nám něco pěkného zas na příští rok připravíš :-))
sjuuu: japakto, že jsi nečetla, moc jsme byli na Tebe zvědaví, víš? ;)
prokletí: esi si vzpomeneš, napiš mi prosím, z čeho jsi četl, bylo to milý :-)))
Bacil: kam Ty na to chodíš (já vím, že netřeba daleko :-), takhle už jsem se zas dlouho nezasmál :-))
nešlo to, no :(
eš&3... éé?? Kdo to pravil, že něco nachystám?? ... že o ničem ňák nevimm...? A kdo si mě žádal? ... Ať si mě nežádá! :-))
Papí, říkalo se, že na vánoční šulík by bylo fajn, kdyby někdo něco vymyslel (něco na způsob "Mejdanu na palouku"). Třeba Ty - nebo taky kdokoli jiný. Osobně jsem si taky říkal, že nad tím pouvažuju... mám jednu adventní scénku, ale muselo by se to odmikrobiologizovat a prodloužit (původně to byla scénka na ústavní večírek). Konec konců, pokud se seje víc nápadů, můžou se buď propojit, nebo postupně využít všechny (kdyby byly co k čemu). Takže uvažuj.
ashentree: třeba je... třeba se vás... plachej... :-) ale večer to byl jináč fajnej, vďaka za pozvání.
sjuu: nás se netřeba bát ;) já zas, jak jsem přišel k mikráku, úplně zapomněl na to, že jsem ashentree :-) a stejně jsem Tě určitě viděl ;) kdepak ses nám schovávala? :-)
Jé, já bych to sem málem zapomněl dát! No, teď už to sem snad ani dávat nebudu, bylo by to dvakrát. Jen pošlu avíza obvyklým avízníkům.