Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNad přesazenou jabloní
Výběr: Print
02. 06. 2004
8
0
8082
Autor
drfaust
Nad přesazenou jabloní
Nad pohybem ryb
v průhledu
rukou podepřený v úbočí
svislic tře se dým
a kdesi listí ve strachu
Nadbytečné
výslovně v každém zde pokoj?
- Tísní tišeň ždáme
je spojkami souřadnic
je nečteno
travami po přijmutí
a odklon tečny úhelný
už mi ty Tvoje věci začínaj slpývat což je škoda. nepíšeš i prozu? Ty Tvoje obrazy by tam vynikly.
teď se mi nějak zdá, že jde spíš o tu formu, která je u Tebe úžasná, ale něco tomu chybí, co by je od sebe odlišilo.
ale skvělá je, ***
Ono to tak prostě je. Jde o to, jak k tomu (tvorbě) přistupuješ. Pro mne je cílem vytvořit nějakou "konzistentní" poetiku, která by mohla vyústit v jednotný celek, jenž by se dal třeba vydávat za sbírku. Prvky té poetiky jsou všechny možné; jak využívání jistých typů figur, jak způsob tvorby obrazu, tak téma a jazykové prostředky. Nejsi první, který by to vytýkal, avšak je v tom cílevědomost. ...jestli mi rozumíš.
A děkuji. :)
L.
tak jo, beru to, je to čistě Tvoje věc a já to chápu. je tu málokdo kdo by psal tak aby to bylo dobrý a rozeznatelný od sebe.
a neděkuj bylo mi potěšením :-)
kouzelná_květinka
02. 06. 2004kouzelná_květinka
02. 06. 2004
Po odpovědi pro Voloďu jsem pochopil... Jdu se se trochu vytrít do sucha.
Název jsem pochopila.....no a jinak to zní pěkně celé, ale asi si na to budu muset vzít dovolenou, ....přijdu.