Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOptimistická
03. 06. 2004
6
0
5737
Autor
Friday
Křišťálový pramen
(onen čiperný, čistý, zurčící pramínek,
jenž obveseloval každého živého tvora
široko daleko;
ten proud vody, který se klikatil
přes lesní mýtinu
i voňavou louku
a šplouchal, žbluňkal a hrál si
jak malé dítě;
ten čirý pramínek,
co hladil oblázky
a osvěžil nejednoho kolemjdoucího i živočicha;
ta pýcha celého kraje a ozdoba,
šperk tamější přírody,
stříbrná žíla země)
vyschl.
je to smutný, ale zase nějaký nový se někde jinde objeví a bude průhledný, jako duše křišťálu...líbí..TIP
tak to kažopádně, ostatně, jako cokoliv jinýho ode mě...
(Samotáři, poznals?? :)
právě si s jednim povídáš
ale jiank přece Vesna: -Ale určité je tachle zeme pekně skchurfená
(jakub?!)-Tak to každopádně...ostatně, jako jakákoliff...jiná země
:o)) všichni jsou odsouzení k samotě, dvě ega do jedné palice nenarvou si a jinak je to vše hemžení jen jak když do sebe naráží kry v sev. led. oceánu. Jakub, nevím, neznám neumím, země je fajn kompost pro naše ostatky:o)
vykecávání, to by mi šlo
já ráda ukecaný lidi, panšto mě se to stává jen občas
to s těma ostatkama je fajn teorie, ale nějak příliš se blíží pravdě
wooxy: Jo, budem si to pamatovat (tentononc je libový slůvko, už dlouho ho nikdo nezmínil...). Ale já si dělala srandu, mě se ten polorozbitej červenobílopruhatej deštník deštně (děsně) líbí. a děkuju.
zuzí ta je moc moc fájn. moc.
tak tip :) (i kdyžs mi teda tu poentu tak yprozradila cestou ke mně, v dešti pod bíločervenym deštníkem, co neni nic moc...)
satori: já zas čtu kritiky dřív než dílo,teda občas,když mě chytne tentononc... když mě to chytne (nikdy to nedělejte, je to hloupý...)
Jé kritiky co mne rozesmály, já vás miluju.
Tak. Pan Morbid PimpL: Jé, tys mě opravdu (byť je malililinko) připodobnil k Brautiganovi?? Ach, já nemám slov...jéé:) Ale, dyť ty už znáš mý koncem, konce všech konců, konve všech konví, to bych, pěkně prosím, už potom nebyla já... a jasně, že si o tom pokecáme (velmi vážně přesvědčující výraz)! co nejdřív.
Satorko.. woe,ty šibalko, tys mě odhalila, jo, je to přesně ta básnička, jak jsem ti o ní řikala, že tys to vyvěštila z některý tvojí indický deky???!?! :o) A teď, jak nad tim přemejšlim....ono to k tý situaci s vodou do kafe úplně sedí, ale tam na konci by muselo bejt Málem (/skoro/téměř/takřka) vyschl...a a ještě, nestyď se, stane se...sesese.
adrift: To je (promiň) ale dobře, že si u toho něco představíš, něco pocítíš, to je u mě pokrok:)) Ale jinak si s tim budu lámat hlavu, jak to posunout ještě dál...
něco mi na tom nesedí. když to čtu je to jako bych praštil hlavou o zeď. ale nic proti. třeba se to zlepší ;c)