Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV lese
06. 06. 2004
3
0
4460
Autor
Ewecka
Vonící touhu
kolébky z kapradin
pod hvězdou slyším.
Pišta_Hufnágl
01. 08. 2004
Piš co vidíš, slyšíš, cítíš, dotýkáš se, nevnášej do toho svoje emoce, svoje myšlení, svoje názory, nevytvářej nic, co už tady samo o sobě není, zapomeň na Já, Moje. Dost práce pro jednoho člověka, že? :O)
Pěkný den.
A v čem je ta výmluvnost? Že mi Armand pozvedl náladu a já mu poděkovala? Jak se mám mimochodem dozvědět, co je špatně, když každý napíše akorát Není to haiku, je to haiku, nebo že výtek by mohlo být víc...tak povídejte, ráda se poučím a zlepším, ale z reakcí na skoro všechna díla HAIKU vidím, že tady vlastně nikdo haiku nevnímá stejně.
Armande to jsi mi poslal avi, abych se dozvěděl, že jsem moudrý rozhodčí či co?
Mimochodem, tato reakce :
a já myslela, že poezie ať už jakákoliv má lidem přinášet radost a pochopení...proč se dohadovat o "správnosti či nesprávnosti"...ať už je to haiku nebo ne, hlavní je, jak to na tebe působí. Pokud nedobře, tak je mi to líto... :-(
Armand: :-))) xxx ooo xxx !!!
je výmluvná :)
skvěle! ****
o to líp, že si na tobě všichni "moudří rozhodčí" vylámali zuby!!! :)))))))
...je to haiku, náročné haiku - .. věř si .-)
avi
s_b: ale krásko, to přece záleží na výkladu a pochopení .-) Oč je metafora horší než přídavné jméno? :)
zavíráš se beauty ... to je škoda
není-li horší o nic, pak proč ho jako horší hodnotíš? Lze (metaforu) pojmuot mnoha způsoby? Pak tedy i tím správným.. je to tak?
Když si poklepu na čelo já - co tím chci říct?
s_b: "správný" způsob pojetí metafory neexistuje
přesně! .-) Jak potom můžeš napsat: "no...ono by těch výtek nejspíš mohlo bejt víc není to haiku :-)"?
víš co chci říct?
...je to o otevřenosti, o svobodě. Tvůj názor tě zavírá, protože je zavřením jedné z cest, sama sebe omezuješ.
Přečti si Bašóova haiku a zjistíš, že ani polovině z nich bys nedala tip (pokud by ti ovšem někdo neřekl že to je Bašó) a dokonce bys je ani za haiku nepovažovala!!!
sleeping_beauty: ...a já myslela, že poezie ať už jakákoliv má lidem přinášet radost a pochopení...proč se dohadovat o "správnosti či nesprávnosti"...ať už je to haiku nebo ne, hlavní je, jak to na tebe působí. Pokud nedobře, tak je mi to líto... :-(
Armand: :-))) xxx ooo xxx !!!
Vonící touhu
kolébky z kapradin
pod hvězdou slyším.
Já v tom cítím děsně moc a je mi jedno, v jaký kategorii jsem to našla....
Když si to čtu, šla bych na procházku.....
TOHLE je sakra přece to směrodatný, ne?
Dero - jel jsi někdy s puberťákem v narvaným autobusu ? ;))))
Ewecka: to japhyho " SNAD " vystihuje i můj názor...