Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOsobní motto
10. 06. 2004
2
0
3771
Autor
Dixie
Tusej si, krmlej si a potřemkávej, přece brnděro neokucáblíš !
Kagituro: Vidím, že pán je znalec (bez ironie). Nedávno jsem slyšel v rádiu celou krátkou hru (spíš skeč) ve velmi příbuzném jazyku.
:-))) Was ist das?... teď čtu dále.... lahvového piva nedocílím :-))))
čepované je skvělé, ba lepší, ale když není, je lahvové nenahraditelné!
I když jak praví básník, mléko ničím nenahradíš, tak pivo už vůbec ne.
Z toho si nic nedělej, to není napsáno pro porozumění, ale pro pobavení. Ale abys neřek, tak ještě jeden překlad, ale ne tak přesný:
Dělej co dělej, lahvového piva nedocílíš
:)
dakujem
evidetne ti ide aj slovencina :)
az tak, ze semtam nerozumiem ;o)))
To Aramis : Nic sa Ty neboj, já Ti to preložím do slovenčiny:
Mumkaj si mŕvaj si a potriemkávaj, predsa kolohún nezaperklestieš
;-))))))
prosimvas ludia, ja som uplne zmateny...
dixie mysli prosim ta aj na jazykove mensiny na pismakovi ;o)
ale je to do istej miery aj inspirujuce :)
To aldebaran : autor pije pořád, takže už není možno porovnávat, jestli je to moc nebo málo. Pohříchu nutno podotknout, že piju skoro výhradně kafe a Korunní kyselku, v sebeobraně ještě Mattonku. Asi je to z toho kafe ;-)))
To kouzelná_květinka :
Na vojně jsem byl štábní krysa a když jsem si tohle heslo dal na svůj stůl pod sklo, kontrášové si mě vzali na čtyři hodiny do prádla a tenkrát jsem zapomněl, co to vlastně znamená.