Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seze života zviřat
11. 09. 2000
4
0
2517
Autor
jester
První ptáče a druhá myš.
Že to první ptáče ráno,
dostane se k červu ?
budiž mu to tedy přáno,
za tu ranní vervu..
Ostatní zvířata ale,
nemaj stejnou víru,
teprve ta druhá myška
dostane se k sýru…
aleš-novák
09. 10. 2002
sůva: je to daný tím, že např. znepřízvučníš počáteční jednoslabikové slovo (viz zrovna tohle "a") nebo místo slabiky při recitaci vložíš pomlku... mnoho i velkých básníků to tak dělá. Takové věci se hůře čtou (musíš VĚDĚT jak), to je vše.
WOW! :o)
Tak mě napadlo, jestli tam není skrytá myšlenka a Merlík mě v podezření utvrdil, takže mi to už došlo taky. :o))))
Mě se asi brutální básničky líbí. :o)
Jo a suvo, s tim rytmem si fakt moc ruce nepodáváš. :o) (nepsal jsem ti kritiku k té "mramorové desce", ale je to holt tak :o)
Stačilo vynechat to "a" v "a ty si, ptáčku, trhni!" :o)
PS: nojono, dyž já tak ráda zpívám a děti na mě pořád křičí, že se to prostě nedá, ale ani trochu, poslouchat, já si to slyším sama pro sebe bezvadně a navenek to vypadne ouplně jinak - to je mi vás skoro tak líto jako mi zamlada bylo líto těch třískačů do kytar, který byli taky na stopro přesvědčeni, že oni to umějí nej a nej a nejlépěji, ale ono tomu tak ve skutečnosti nebylo. A už jsem na jejich úrovni, to jsem dopadla.
Kýchám večer, kýchám ráno,
který kých byl první?
Pořád není dokýcháno,
a ty si, ptáčku, trhni!
Já tedy dobrovolně ranní ptáčátko rozhodně nejsem, obzvláště ne při náchladu. Hepčá!
Líbí, ještírku, souhlas.
Ale občas má i suva své rané období, tedy časně ráno a když se trefím, je to i nohama napřed.