Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOspalé odpoledne
14. 06. 2004
29
2
10007
Autor
Voloďa
moje tepláky jsou už trochu pomuchlané tím oparem rána
do okna svítí slunce....
ratolest kvete za oknem a neslyšně
otáčím se - přichází taťka a něco chce
říká abych šel s košem a mě to konečně dochází
to smetí odnáším
to smetí
odnáším
odnáším ho do popelnice
protože tam patří
děti si před panelákem hrají na pískovišti a taky fotbal
místo učení přitom hlasitě vřískají
to není správné
to nemůže být správné!
mamka přichází z nákupu
tak ne, je to ségra - přichází ze školy
mamka přichází až za chvíli
2 názory
něco na tom je :o)
líbí se mi a je dobře že asi není zbytečně moc dlouhá*
sem rada ze ti to konecne dochazi
ze smeti patri do popelnice
ze smeti se nehazi do mlazi
ale das ho uhledne do krabice;))
ja ti dam snad tipa pac tohle je dobrej HC;))
..a já ti ten tip nedám.-třeba se pak vrátíš zpátky na zem, a nebudeš tak zpychlej...
znociměsta
09. 12. 2004
Já Voloďovi pěvně věřím, myslím, že ve svých dílech přesně vyjadřuje myšlenku všeho bytí...a všeho vůbec...:)*
právě že tě jako jediný rád mám, tedy aspoň natolik, že se ti snažím vysvětlit, že fenomén "Voloďa na Písmákovi" je víceméně totéž jako fenomén "Anička Dajdou v SuperStar", víš?
a vůbec, tohle stejně cenu nemá, protože si začínám myslet, že spíš jsi to ty, kdo si dělá prdel, a to z nás, a to docela velkou a poměrně těžko odhalitelnou... chlape týýý jseš hustéj! teda snad...
poslouchej, mě tě začíná bejt dost líto. zkus si ještě jednou přečíst kritiky lidí, co ti dávají TIP a maličko, jenom docela malilinko se nad sebou zamyslet. to ti vážně vůbec nedošlo, že si z tebe celej, ale úplně celej server dělá bohapustou PRDEL?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Co v tom hledat hlubšího? No asi nic, přišla sem na to, proč mi tvůj styl nesedí. Všechny dílka sou pro mě hrozně moc jasná a no prostě to je můj problém. Myslím že kritiky z mé strany bylo až až...já už vážně du.
to snad ani není možný :-)) začínám mít pocit, že jsem asi narazil na velkého génia naší doby. ty chceš tipy? to ne, to je pro tebe málo. výběry redakce? pořád málo... nespokojil bych se (být tebou) s menším postem, než šéfredaktor (nebo šéfdirgent - to je jedno) celého "servru" Písmáka :-))
No nevim ma to neco do sebe kdyz se hodne zamyslim ale na prvni i druhe precteni jsem nejak mimo myslenku...
Krásnoočko
18. 07. 2004
Tak nevím - možná budu ukamenován,ale mám z toho hodně rozporuplné pocity.Na 14 je to fakt dobrý,ale zase jinak...nevím - a nevím je nevím - prostě nějak to nedokážuzařadit.Co je mi ale jasný ÚPLNĚ, že psát na počty tipů / viz Volod´a / nebo se jimi vychloubat / tak to ne mě působilo - viz Aerotik / je dost mimo mísu - takže asi tak - jinak není nějak výběr básní např. nad 100 tipů??Ne kvůli tipům samotným,ale když už se to líbí tolika lidem, tak na tom asi něco bude - rád bych se je přečetl všechny...
SilverArrow
22. 06. 2004
Kajman: Děkuju za tip, jen nechápu tu tvou hrubost.. kde se v tobě jen bere tolik zloby..?
SilverArrow: Ode mě ne, toto dílo už neavízuji, to musí být od někoho jiného..
Milý Voloďo, jestli je ti opravdu 14, je tvé "dílo" stravitelné, ale jinak podle mě za nic nestojí.
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
jo, tip - at mas radost :-)
M. (woai)
už je to v pořádku, takže snad přijde další vlna tipú, děkuji
mám z nich ohromnou radost!!
Na můj vkus trochu zvláštní styl, ale proti gustu žádný dišputát a mě se to moc líbí... něco to do sebe má. TIP
............................
NEMŮŽU SI POMOCT, LÍBÍ SE MI
......................................................................
Gruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmm
zdá se , ze jsem kápnul na tu spravnou notu. už mám 15 tipů a chci to dotáhnout na 20, a to uz mají opravdu ti nejlepši pismáci.
avi
cup_of_tea
16. 06. 2004
jo, je to fajn ;-) ale ty měkký i tam, kde mají být tvrdý nějak úplně nemůžu rochodit ;-)))))))))
Zbytečně bych chválil.
Ty víš sám, že jaký jsi borec.
Smetí je super.
Plus tip, abys mi měl zač děkovat.
woai: Díky za upozornění na chyby, už jsem si konečně všiml kde to je.. tak já je opravím a potom už tip..?
Hahahaháááááááááááááá........dobře wostře nářezově...
Díky ti, mám po náladě......teda po tý špatný.
*tipec a to welkej
Máloco mě tady tak zaujme.
Musím Tě zklamat, a to hned dvakrát.
Jednak tím, že ode mne teda tip nedostaneš, a to nejenom proto, že ve 14 letech bys už měl znát rozdíl mezi měkkým a tvrdým i/y. Hlavně proto, že tenhle text (jako báseň se ho neodvažuji označit) je hrozně slabý.
A podruhé tím, že nejlepší písmáci mají hodně přes 100 tipů, dokonce je tu dílo, u kterého počet tipů se blíží 250. Dvacítku jsem běžně dosahoval i já (než jsem většinu svých děl přesunul jinam), a to jsem jako básník dost podprůměrný.
pri tvojich prvých som sa zasmiala viac... ale i v tejto pár skvostov :)
První česká reality, poetická show. Voloďo, já se snad dám mezi ty kritiky, abych tě mohl do výběru zařadit. Jen nevím, zda by mi to prošlo, neb né každý chápe genialitu tvých děl, a někteří ti dokonce nepřejí. tak aspoň t*
To posouvátko na obrazovce mi připomíná rolovací čtecí zařízení pro dinosaury z Dinotopie.
Toť můj názor. A nedám tip. A neomluvim se. a ještě ti popřeji krásný den.
Semeno
No,možná nebýt těch hrubek, na které již bylo upozorněno angelem1...no a jinak? Je to ujetý :o)
Morbid_Pimple
15. 06. 2004
říká abych šel s košem a mě to konečně dochází
to smetí odnáším
to smetí
odnáším
odnáším ho do popelnice
protože tam patří.
TO NEMÁ CHYBU!:o))))))))))))))))))))))))
*
Morbid_Pimple
14. 06. 2004Minim_Sladkyj
14. 06. 2004
Chlape ty se fakt zlepsujes :))
...Podivne odpoledne uprostred tydne pokterem pride podivny vikend... (Mnaga a Zdorp) T*