me oblibene cigaretove miniatury:*))))
Jů... řízek... jednoznačně...
ty me prerizkujeeees...hele bud jsi blazen a nebo rizek:*))))))))to je naky podezrely:*)))))))))))
Jsem řízek.... a blázen... těší mě... :)))))))))
me teeez:*)))))))ja jen hroch tehotnej a s potkanem pod trikem:*))))))
Jů.. potkánek pod trikem??... fiha... to jsou komplikovaný věci na Řízečka... :)))
no jo no...jojo a nene...boze uz se me na nic dneska neptej:*)))
Řízek už nic neřiká.... :))))))
Tak podivný neklid bych cítila maximálně tehdy, kdybych šla kouřit tajně :-)
a to ja uz nemusim:*))))))))))))takze timhle to nebude...:*)))))))
az se cervenam...nadhera...btw az budu mit vice casku vyjadrim s ek tvym avizkum...ted nestiham a neci blokovat kompl ostatnim navstevnikum festacku v KV:*))))))mej seeee
ach jo = úžasný pocit, když takhle někdy někde jdu, nevyjádřil bych to líp...
snad mile ach jo ;*)))))))
...zaujimave...a aj vzhladom na to ze hroch je moje oblubene zviera tak aj tip...
kujiii...za co vsecko takovy tvurce nedostane tip ;*))))))))
...chcem zdoraznit slovko...aj...keby sa mi to nepacilo tak by som sa na to vyflakol...
...i ked hroch su naozaj moja slabostka...
moje taky:*))))))))tak tim lip...:*))))ze nejen za hrocha:*))))klikni na muj nick ...mam tam fotecku hrochu:*)))))
...vsimol som si...ja mam v compe takych viacej...to sa akoze chvalim...
...ba dokonca aj zvuk...znie to trosku uchylne...
...inak som o nich napisal aj cele dielko...mozno si si vsimla...moje celozivotne badanie...ak to teda zaujima...
no podivam podivam...este sem si nevsimla priznavam se:*)))))))...hrosi zvuk je supeeeeer..ale desne zvlastni..to jo:*)))))
ja mam jen sbirku plysovych hrochu a ruzny obrazky a pohledy a taaaaaak:*))))
...no plysaky...to nie...
...ale k narodkam som dostal od kamaratky cokoladoveho...po cestnom boji skonal v taske na nasledky roztopenia...
...a kamaratka mi ho zozrala...
jo ja mela aji marcipanovyho:*)))))a strasne sem bojovala s tim jestli ho sezrat nebo ne...ale marcipan miluju tak jsem neodolala...:*)))))))
Parádní věc... klub sekce pouličná poezia....
o tom jsem prave mluvila dyz jsem rikala ze koureni je inspirativni:*))))))))a to Posledni tango v Parizi vzniklo taky u cigarety..akorat me nikdy nenapadne nic delsiho...asi by to chtelo delsi dym:*)))))))))))diiiikyy za klubikk
:*)))radsi francouzskych:*)))
jako ze starých úzkých uliček ytalských měst ...
kujii..jinak to ani neumim:*)))))
Pěkně nebo pocitově ... ? ;o)
takove otazky na hrosi hlavicku:*)))))))))))))))hroch je totiz jen takovej obrovskej uzel pocitu..to ses v biologii neucil?:*))))))
Já jsem teprav u krytosemenných rostlin ... ;o)))
tak specham specham...hrosi jsou dulezitejsi:*))))))))pockat kdypak jsme todle brali??...chmm..
pěkný fragment. Což zkusit delší text?
dyz vono to nejak neslo...todle bylo vsecko co se mi zachytilo v srdicku:*))))))))
chce to tužtičku a papírek a zapisovat poctivě )))
tak leda cigaretou do hliny:*)))))