Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekvítek
18. 06. 2004
11
0
7334
Autor
arthamir
kvítek
nad peřinou z heřmánku
sbíráš kapky léta
tu vůni cítím ve vánku
i na druhém konci světa
na tobě kvítku zrakem spočinu
a nechybí mi odvaha
dík heřmánku mám příčinu
otrhat tě celou donaha
nad peřinou z heřmánku
sbíráš kapky léta
tu vůni cítím ve vánku
i na druhém konci světa
na tobě kvítku zrakem spočinu
a nechybí mi odvaha
dík heřmánku mám příčinu
otrhat tě celou donaha
Nicollette
19. 06. 2005
to StvN: děkuju, no jo, co se dá dělat. ale můžeš si ji klidně otrhávat po částech, když ti celá vadí :-)
Řízek_avíz
03. 09. 2004
to machal: díky za kritiky :-)), cením si toho, žes to všecko přečet :-)
Tu druhou část sem musel číst několikrát než sem ji překous - je taková rozbitá :)
Ale jinak to jde.
je to fajn....ale tady jeste nejsi tak uplne uvolneny, jako v ty dalsi poezii....co nasleduje potom. TOhle je jediny, co oproti vsem ostatnim je takovy prumerny...:-)
to tehotnej_hroch: no jasňačka :-) ten prolog je tak nějak ke všem těm básničkám co tu zatím jsou a možná ještě i přibudou...
to Hanee: vždyť právě proto jsem to jsem napsal :-)) ale jasňačka, že by člověk neměl být jenom na jednu stranu... (ale chvilku může ne?:-))
tehotnej_hroch
27. 06. 2004tehotnej_hroch
26. 06. 2004
zacatek dobry ta druha strofa mi taky drhne
rekl bych ze posledni radek tam skripe
jinak se mi to ale libi a davam t*
to gabio: když já nevím co je strofa :-( ale díky za kritiku...
to Seregil: děkuju
Je to strašně narýsovaný, zkus to nějak zrekonstruovat (něco mi v té druhé strofě nesedí).
Ale jinak to má pointu, není to jen popis pocitu, je to malý příběh...
takže tip a klub