Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setrochu víc
18. 06. 2004
13
0
6579
Autor
arthamir
trochu víc
pohladím tvá ňadra
pohladím tvé boky
má touha neuvadla
byť čekal jsem roky
pohladím tvé vlasy
pohladím tvou líc
možná už tušíš asi
že chtěl bych trochu víc
pohladím tvá ňadra
pohladím tvé boky
má touha neuvadla
byť čekal jsem roky
pohladím tvé vlasy
pohladím tvou líc
možná už tušíš asi
že chtěl bych trochu víc
Jednou si určitě udělám čas a přečtu víc. U mě fakt dobrý. Dík za rým. Rytmický škobrt na konci sice nelze přehlédnout, ale krása je leckdy právě v nedokonalosti.*
:o)...já nevím, mi to eště ve spojení se zpracováním přijde takový celkem rozomilý :-)
Řízek_avíz
03. 09. 2004
to Kačík: tak už to v životě bývá, proto je tak krásně rozmanitý... děkuju :-)
ha...tady mi druha sloka nekulha....je stejne dobra jako ta prvni....takovehle ty tvoje basnicky....by si lidi meli cist pred milovanim.....anebo jen tak....lidi by na lasku a na hrani meli vetsi chut.....a vsem by se nam zilo v pohode...:-)))
to Andulka: chtěl jsem psát pro radost, proto aby nad básničkama nemuseli lidičkové přemýšlet a zjišťovat co tím vlastně autor myslel... prostě aby byl život hezký a tak... jsem rád, že tomu rozumíš a že se ti líbí :-)
to tehotnej_hroch: asi jo, možná jsou tak nějak laciný, ale chtěl jsem, aby to "znělo" hezky a když v tom někomu zní nálada jeho srdce - je to přesně to čeho jsem chtěl dosáhnout :-)
Hmmmm, jednoduchoučké ale chytré. Mám pocit že předposlední řádek rytmicky škobrtá. Ale jinak *t a návrh, co kdybych ji zařadil do erotického klubu?