1) ubohý strýc! vážně jsi to tam nechala?
2) ta otevřenost...(!)
3) (ano, jsi šílená)
8) je v tom krása nechutnosti
*
Petr_Pan: zkus zauvažovat, jestli se neochuzuješ... já si myslím, že nespisovnost
může být krásnější než spisovnost, protože vychází z živější - žitější podoby jazyka a při uvážlivém užití toho může využít (a často to dělá!)
katugiro> Už vím - nemusíš mít starost ( ale stejně dík za ní ) :-)
myslel jsem obecně... ale to Ty možná taky (no, budu se starat zase o sebe :) )
katugiro> jj - měj se fajn a buď zodpovědný v tom :-)
dis> To jsem rád - věděl jsem to... Nespisovnost je příšerná, ale - dostalas mě - TIP Ti odepřít nemohu...
denně se rodíš po milionech
ale znovu umíráš ve stejném
možná vyšším počtu
T
dis, já si to prostě vykládám po svém...asi to nebude právě vončo, ale někdy se mi prostě vytvoří před očima obrázek a nezbavím se ho a tebe jsem si u čtení představila takhle, no..:-)
jsem ráda, že znám tvou představu
a asi ji vezmu za svou
protože nemusí být až tak daleko..
dis, já to neumím vysvětlit..nedokážu psát kritiky, nějak to nechci umět...viděla jsem dis vzpurnou a zároveň zadumanou, čekající a zároveň někde uvnitř schoulenou a zranitelnou...tebe čtu víckrát, protože vím, že do slovíček něco ukrýváš a mě zajímá, co to je...jsem zvědavka, že jo.-)))
já to nemyslela zle a jsem ráda, že jsi zvědavá..
jenom tak můžeš něco objevit
nicméně jsem ráda, že ses mi tu rozpovídala .)
(a to opravdu, z veškerých dvojsmyslů svlečená! :)) )
sakra, tak já tu zapomněla župan, ještě že je tma a není moc vidět, že tu lítám nahá:-)))
Ke tvým básničkám se vracím - na první přečtení nedovstřebávám - ale pak se vrátím a nelituji. Vždy si najdu...***
dis rozhoupaná.. v křesle přimhouřenýma očima sleduje tu pomyslnou zkázu jeho....:-)
tip
Crae, Crae :)
zvíře, zvíře :))
jojojo, dis...tebe si uniknout nemůžu nechat:-)))
:)
vždycky mám pocit, že čteš nějak jinak..
ne špatně, ale jinak než ostatní.
ta první kritika je toho dokladem a moc se mi líbí :)
Upřímně? Je to hodně zajímavé, ale - je naprosto nepřípustné TIPovat něco, v čem jsou příšernosti typu: padaj kusy zmrzlýho sněhu - nešlo by s tím něco udělat? :-))
měla jsem otázku - s čím něco udělat? -
- ale teď mě napadá, že ať bys měl na mysli ten verš jako takový nebo jeho nespisovnou podobu, odpověď by zněla stejně..
nešlo :)
(to i na úkor Tvému tipu :) )
jo, to je docela syrový.....*
"v noci mě navštívilo město
spolknout se nechalo
uvnitř nabobtnalo"
tohle moc
a tohle ani ne ...
"k vaně
ve které koupu se
s myšlenkami na to
jak mnou projíždí blesk"
ale přesto se mi to dosti líbí*
Proti všem zákonům gradace - nevadí - stejně ***-*
Krásná.
:)
Ten začátek mi něco velmi připomněl...:)
Velmi...:)
První dvě..* a zbytek si ještě nechám projít hlavou :)